13 oktober 2019 daar gaan we weer!

14 oktober 2019 - Tours, Frankrijk

Zo, een paar jaar, 4 campers en 2 caravans verder, daar gaat ie weer!

Gisteren 13 okt vertrokken richting Denia.

Eerste stop Saint Avertin, 4 km voor Tours. Vanmorgen met onze elektrische fietsen en natuurlijk Teun, Tours in geweest.

Lekker rond gepeddeld, boodschappen gedaan, want vanavond eens (voor de 1ste x) koken in deze camper. Geen zalm, biefstuk, broccoli, spruitjes, daar heb ik al leergeld voor betaald 🙃. Lekker pastaatje 😋.

Nu even chillen, nog bijkomen vd reis gisteren, 850 km vanaf huis met een volgeladen  Mercedes Hymer s660 uit 1989 is niet hetzelfde als de Twingo lekker 120 kunnen scheuren 😜. Maar alles is perfekt gegaan, behalve de V snaar moet vervangen worden...

Morgen gaan we naar vriende vd camping , Riet en Henk, die wonen in Frankrijk op 300 km vanaf Tours, waarschijnlijk daar ook even naar een garage.

1. Caroline:
    14 oktober 2019
    Leuk tours. En lekker zonnetje zie ik al
    Aha de v snaar, is dat niet dat ding wat enorm herrie maakt als die niet goed meer is? Hoorden jullie ineens herrie of werd er getoeterd naar jullie?😂 goede reis verder xx
  2. Mattie:
    14 oktober 2019
    Nee werd niet getoeterd naar ons of hoorde we dat niet door de herrie?
    Valt mee, af en toe hoor je m piepen.
  3. Veronique:
    14 oktober 2019
    Heee ik krijg ineens een mailtje van jullie reislogger... Leuk. Ik ga jullie volgen... En ojaaa v-snaar is idd dat ding dat zo'n gierende piep geeft als ie kapot is... Ik weet niets van auto's maar dát dan weer wel😄
  4. Mattie:
    14 oktober 2019
    Komt vast wel weer goed 😜!
  5. Ans van Vreden:
    14 oktober 2019
    Al een eind op weg zie Ik!! Leuk hoor!! Leuk om jullie weer te gaan volgen. Zijn jullie een beetje dichterbij!! Veel plezier bij de vrienden!!! Lekkere wijntjes.....mjummie!!!🍷🍷🍷🎂🎂🎂🎂
  6. Mattie, Fried en Teun:
    18 oktober 2019
    En we hebben een 3l pak gekregen van Henk, vorige stop 😜
  7. Erwin Dijkerman:
    Leuk hoor, ik ga jullie volgen!! Mooi verhaal alweer 😃
  8. Andre:
    15 oktober 2019
    Ik schrijf snel een persoonlijke mail Mattie en Fried.
    Hartstikke leuk dat jullie weer 'n dagboek gaan bijhouden. Ik ga jullie zeker weer volgen, de verhalen zijn altijd geweldig!

Geniet ervan in jullie degelijke Hymer!!

Een veilige en mooie reis toegewenst.
  9. Els:
    16 oktober 2019
    Wat leuk dat jullie weer een reisverslag sturen. Jullie hebben op de eerste dag al veel kilometers afgelegd. Veel plezier bij jullie vrienden in Frankrijk. Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal.