dag 2 / 28 dec Tangkahan

28 december 2013 - Tangkahan, Indonesië

met de gids, Bike, op jungle tourVanmorgen zouden we om 7 uur vertrekken naar Tangkahan te rijden, een olifanten opvang, zodat we mee zouden helpen met wassen en een uurtje rijden. Helaas had onze gids, Bike, een feestje de avond ervoor en kwam niet opdagen, met de chauffeur, die wel braaf op tijd stond te wachten, maar pas na 45 min naar ons toe kwam, zijn we Bike maar gaan ophalen, die bleek gewoon door zn wekker heen geslapen te zijn..... duizend x excusses natuurlijk, maar ja, olifanten wassen gingen we niet redden en kunnen we ook niet meer doen, rijden was nog de vraag, want het was 2 uur met de auto over een kuilen weg..... Arrne Fried, daar knapte zn rug niet van op.... maar niet zeuren natuurlijk! ;)
afijn na hard gereden te hebben, kwamen we toch te laat ;), maar mochten met de 11:00 uur groep mee, alleen helaas geen olifanten wassen :( Maar de rit was prachtig, hele mooi natuur, stromende rivier en jungle. Ik heb nog stoer (nou ja, vond t best beetje eng) achter de kop op de plaats vd mahoud gezeten, die allemaal foto's genomen heeft. Vervolgens gezwommen in een rivier en geluncht bij een restaurant met prachtig uitzicht hoog boven de rivier.

{\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl\f0\fswiss\fcharset0 Helvetica;}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;\red51\green51\blue51;}
\deftab720
\pard\pardeftab720\sl400\partightenfactor0

\f0\fs26 \cf2 \expnd0\expndtw0\kerning0
\outl0\strokewidth0 \strokec2 \
}

Daarna weer terug over de hobbel knobbel weg, maar nu rustig aan. Weer terug naar hotel en kamer wissel, van de Thomas monkey naar de Orangutang kamer. Wij dachten eindelijk lekker warme douche (goed voor de oude krakkemikkige ruggetjes), maar no way, Ecolodge he, dus koud (ze noemen het hier refreshing....).  Het lekkere avondeten maakte alles weer goed :)
Helaas zijn alle foto's van voor de lunch per ongeluk verwijderd, dus alle mooie foto's van die dag weg :( We hebben wel lekker geslapen in onze Oerangoetang kamer!