Denia, weer (2de) thuis

21 oktober 2019 - Dénia, Spanje

Gisteren heel Valencia rond gereden, met onze ebikes met volle batterijen 😁, op zoek naar mn roots, mn allereerste woning. De straat uiteindelijk gevonden, heel lang en breed, knap dat we die niet meteen konden vinden, Avenido del Cid, goede naam ook, er ging geen herkenings belletje rinkelen, maar misschien was ik ook wel te jong. Van het andere huis, is me meer bij gebleven. Al klopte mijn herinnering toen ook totaal niet bij zoals t vroeger was. Mijn broer Han heeft wat dat betreft een beter geheugen!

Vanmorgen met de zon vertrokken en onderweg de regen opgepikt en meegenomen naar Denia. Zo zijn we dan ook wel weer.

We hadden een plek gereserveerd voor 1 december en omdat het oktober, november altijd super rustig was, dachten wij geen probleem, zeker niet dat plekje in t 'bos'. Wat denk er, staat er 1 camper, jawel op 'onze' plek (tja nr 13).

Maar geluk bij een ongeluk, er kwam net een prachtige plek vrij waar we tot april kunnen staan! We hebben 'm meteen voor de volgende winter gereserveerd én een staatslot gekocht 🤣, want zelfs de gratis wifi werkt (nog) super.....

Het regent nog steeds, volgens de weersverwachting blijft dit nog een paar dagen zo. Zo fijn dat we niet in dat kleine caravannetje zitten 😓.

Nou mensen, super bedankt voor t meeleven, ik zal de komende maanden niet zoveel op de blog zetten, want dit is net als thuis 😁, ochtebd spirt, boodschappen, lunchen, luieren, etc etc (waarschijnlijk wel 1 wijntje meer dan thuis)

Ik zal zeker wat foto's erop zetten, maar daar krijg je geen melding van, dus af en toe checken🤗. Zo ik ga verder mn winterhuisje inrichten 😘

1. Veronique:
    21 oktober 2019
    Denia IT is!! Fijne tijd weer daar in de hopelijk heel fijne camper.. Af en toe n klein verslagje van jullie dagelijkse beslommeringetjes vind ik wel leuk eigenlijk . en ik zal af en toe checken voor fotootjes. Dikke zoen voor jullie
  2. Mattie, Fried en Teun:
    22 oktober 2019
    Tuurlijk, ik bedoel maar dat veel dagen hetzelfde zullen zijn. Maar ik laat zeker af en toe van ons horen 💋
  3. Erwin Dijkerman:
    27 oktober 2019
    Zo leuk jullie verhalen... ik snap dat je niet de hele tijd kunt schrijven maar het is wel heel leuk om te lezen. Jullie foto's verklappen ook heel veel ;-) Relaxed, relaxen, luieren en vooral genieten. Mooi stekkie hebben jullie hoor! Als de tickets niet zo duur zijn (300,- nu) dan komen we nog hihi. Maar die prijs vinden we toch net te duur voor een paar dagen wat we kunnen komen.

See you on Insta!
    Groeten!
  4. Mattie:
    27 oktober 2019
    We zitten hier zeker tot april 😜