Fijne Kerstdagen en een heel gelukkig 2020

24 december 2019 - Dénia, Spanje

Beste allemaal,

We zitten er nog steeds relaxed bij hier op camping Los Pinos te Denia. Voller en voller wordt het. Ondanks veel natuurrampen in de wereld en ook wat dichterbij, is het hier op 2 nachten met storm, rustig. De temperatuur is fijn, wel iets frisser dan afgelopen jaren rond Kerst, maar met 17-19 grd mogen we niet klagen 😁. Maar daarbij is het in Nederland weer iets warmer, dat heben we er dan graag voor over, geniet er maar lekker van!

Met de eerste storm is ons fietsententje omgewaaid en daarbij hoorden we een klap alsof er glas van onze bus geraakt werd. Meteen aan de zijkant gekeken niets gezien, de stormband was zelfs losgekomen. Tentje weer neergezet en extra goed bevestigd. Volgende ochtend zag ik pas met koffie drinken in t zonnetje voor de camper, dat er een flinke buts in de voorruit zat 😨, die stormband was er met zn ijzeren uiteinde toch tegenaan geknald. Dat was schrikken, helaas was t zaterdag en al die glasreparatiebedrijven dicht. Gelukkig wist de eigenaar vd camping iemand en die heeft het gisteren, maandag gerepareerd.

Nu kunnen we met een gerust hart het Kerstfeest in! Vanavond 1800 start het hier, voor het bordes van het huis, met (engelse)kerstliederen, de familie die de camping runt, gaat rond met speciale wijn en kerstkoekjes. Het zingen is meestal nogal vals en de drank maakt het nooit veel beter... maar dit jaar zouden ze andere liedjes en met (vooral dames) mensen die echt kunnen zingen vd camping doen, ben benieuwd. Ik ga me meer op de speciale wijn concentreren en de lekkere koekjes... we zijn allebei wat verkouden en zere keel, lijkt me er heel goed voor!

Eerste Kerst gaan we lekker uit eten met een leuk stel vd camping, 2de kerst gaan we alles eraf wandelen met een groep. En dan is het weer 'business' as usual tot oudejaarsdag. We blijven dan op de camping, want ons hondje schiet in de stress van knallen, er zal wel een quiz ed door de Engelsen georganiseerd worden, dus we vermaken ons wel. Riet, onze Nederlandse vriendin waar we op de heenreis langs geweest zijn, bakt oliebollen en apppelflappen, dus komt allemaal goed 🤗.

Wij wensen jullie allemaal hele fijne kerstdagen, een super goed, gezond, gelukkig en relaxed 2020 toe!

Veel liefs

Mattie, Fried en een pootje van Teun

XXX

1. Veronique:
    24 december 2019
    Oei ff schrikken dus met die storm..🌬 Fijn alles weer oké dus lekker t kerstfeest in..🎅
    Fijne wijntjes...🥂. Doodt de bacillen😉
    fijne dagen.. Geniet er lekker van!! Liefs vanuit hier😘
  2. Andre:
    25 december 2019
    Prettige kerstdagen en alvast een gezond en gelukkig 2020 toegewenst!
  3. Els:
    28 december 2019
    Leuke te le lezen wat jullie zoal meemaken op de camping. Het kerstfeest achter de rug en nu staat het einde van 2019 voor de deur. Veel plezier op oudejaarsavond met jullie Engelse vrienden.
    Een gelukkig, voorspoedig en gezond 2020 toegewenst.