Groen groener groenst

23 januari 2023 - Pina, Spanje

Eergisteren de veerboot naar Mallorca genomen, met de camper. Het was een ontzettend barre (5 uur durende) tocht. Wilde zee. De kotszakjes werden om de haverklap uitgedeeld en goed gebruikt ;) soms ook te laat.... Wij hebben ze gelukkig niet nodig gehad, Fried was een beetje misselijk, Teun wat verschrokken en ik had niets haha. Was ook de enige op de boot die een broodje en een wijntje kocht ;). Maar we hebben t gehaald!

Niet echt blij....

We kwamen om 2200 uur aan en zijn eerst naar een parkeerplaats bij een sportterrein gaan staan voor de nacht. Volgende ochtend naar de finca in Ruberts van Ilse (zus Fried). Hartstikke leuk om weer terug te zijn en deze keer kon de camper de poort door (nieuwe doorgang voor de nw te komen ingang) en staan we in de buurt van het huis, uit de weg voor de verbouwers met de trucks en boor/drilmachines.

De finca van Ilse&Peter

De bouw is gestart, althans het sloop gebeuren. Het belangrijkste gedeelte staat er nog, woonkamer slaapkamer, badkamer en keuken, alles wat je nodig hebt!

Staan wel op een bouwplaats (nog)Slopen is begonnen

Gisteren meteen onze eerste lunchafspraak met oude bekenden van hier. Heerlijk boerenkool met worst!!!

Het weer is wel wat omgeslagen, ze hadden al wat regen gehad op Mallorca, die (nog) niet in Denia gevallen is, maar vannacht hadden we vorst, brrr. De koude periode is begonnen, hopelijk niet te lang. Al zaten we gisteren toch heerlijk in t zonnetje en dat maakt een boel goed.

Teun moet nog erg wennen, zeker met de bouwgeluiden, maar dat komt wel, wij zijn toch alweer gewend, hebben 2 jaar gelden ook al wat maanden hier vertoeft en hebben nu ook ons eigen huisje bij ons!

Wel altijd verdrietig om afscheid te moeten nemen vd camping en -gasten, maar ook weer leuk zo'n nieuw avontuur. En het avontuur is zeker al begonnen met die overtocht......

We gaan t allemaal weer meemaken. Voorlopig blijven we lekker hier.

Tot de volgende keer!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Andre:
    23 januari 2023
    Nou, gelukkig veilig aangekomen op het eiland Mallorca.
    Heel veel plezier toegewenst daar en inderdaad... laat de temperatuur aub snel hoger worden, want je gaat niet voor niets naar Spanje/Mallorca toe.
  2. Els:
    24 januari 2023
    Wel een barre overtocht. Gelukkig zijn jullie niet zeeziek geworden.
    Hopelijk wordt het weer wat warmer, zodat jullie kunnen genieten van de Spaanse zonnige temperaturen.
    Er wordt op het terrein van Ilse en Peter druk gesloopt en verbouwd.
    Lieve groet voor jullie beiden, ook voor Ilse en Peter.