Nieuw plekje, nog even erin komen

17 oktober 2020 - Dénia, Spanje

We staan op een geheel nieuw plek voor ons. Onze vorige pitch was nog bezet tot november, dus leek ons een goed plan wat nieuws uit te proberen.

Er kwam naast Christa en Rinus een mooie grote vrij.(was wel ff schrikken voor ze😅) Wel tegenover de bar, maar het is nog super rustig op de camping, zeker in de bar. We stonden nog geen uur of 2 franse koppels komen polshoogte achter ons nemen, en die kunnen kletsen hoor, lekker laat buiten met zn allen... Maar nee, pfff niet pal achter! (wel achter Christa 😳) Hele dag staan beviel goed, genoeg ruimte en zon. Dus op naar de receptie om de pitch vast te leggen. Tot eind januari kunnen we staan, dan terug naar de oude (met grote kans dat we toch kunnen blijven staan) half maart naar t plekje met zeezicht. Nou dat klinkt als alles goed onder controle. Dus grondzeil vast gemaakt, hangmat(tie) opgezet, met hulp van Rinus de wifi geinstalleerd, waslijn (pitch afgebakend 😊) , tafel en stoelen, kortom (nou ja kort.) geinstalleerd 😜.

Stopt er nog geen uur later voor ons, een oude (Engelse) Hymer, net als de onze maar slag kleiner. Stapt 1 kind uit, daarna nog 1, papa loopt vast naar receptie, hee nog een kind, tjee 3, oh daar kruipt er nog 1, 4 😳. Zal toch niet....... 😱. Ik zie Monica vd receptie een andere kant uitwijzen, mooi.

Zo lekker weer terug in onze stoelen, wijntje erbij, we zagen eruit als 2 verschrikte gluurders, net die oude mannetjes vd Muppetshow, ff bijkomen..

De hymer (met alle kinderen compleet) rijdt weg. Hee ik hoor wat achter ons... Neeee het zou toch niet.... 😱Ja hoor, schuin achter ons. De dame vd receptie wijst op het stuk bos naast ons, leuk voor de kinderen.  Diezelfde avond gaan er 2 andere stellen compleet los in de (tot nu toe, ook volgens onze buren die er al langer staan) rustige bar. De man heeft een ontzettend luide stem, de vrouw heeft erg goede stembanden maar kan beter niet zingen, doet dat natuurlijk wel en vol overgave. 2100 bar dicht, dat is fijn kwartier later weer rustig.

Fried en ik kijken elkaar eens aan, nou dat hebben we weer mooi geregeld😳. Als vanouds.

Volgende dag zeggen we tegen elkaar, we gaan er gewoon van genieten fijne plek, zijn in Denia, mooi weer, nou eens niet ergeren, 🎶 let it go 🎶 we gaan niet weer tetug verkassen! Ons krijgen ze niet gek 😜.

Ik heb mn oude ritueel met een engelse die hier al tijd staat, Ann, weer opgepakt, half uurtje hoelahoepen in de ochtend. Ben alweer bont en blauw vd hoepel. Ook ff inkomen..

Kom ik terug, zitten dezelfde van gisteren maar nu met een vriend weer te tetteren in de bar... Ach ja, we hebben t gewoon laten gaan, gaat steeds beter, krijgen dan ook voldoende oefening....

We zijn veel weggeweest, boodschappen, strand, terrasje, kinderen totaal niet gehoord. Dus komt allemaal goed.

Zouden we t dan eindelijk eens leren op onze oude dag? 😜

Het is nu vroeg, doodstil, lekker hoor, nog even luieren en dan weer aan de slag, want er is altijd wat te doen (of zeuren) op de camping 😝

Fijn weekend allemaal

❤️💋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Andre:
    17 oktober 2020
    Heel leuk verhaal weer.
    Beetje luidruchtig maar okay... als het iedere avond om 21.00u stopt is het niet erg.
    Mooie foto's van de reis, ik ben benieuwd naar het vervolg.
    Keep us updated pls!
  2. Mattie:
    17 oktober 2020
    Gelukkig niet iedere avond!!!