On the road again!!

29 september 2021 - Chartres, Frankrijk

Daar gaan we weer, het 10de jaar op reis inmiddels. De 8ste keer met een camper (de 3de met deze).
We zijn vanmorgen 4:15 vertrokken, Nederland was lekker rustig, ik heb de Belgische grens nog net gehaald, toen vielen de luiken dicht 😅. Volgens Fried was t super druk rond Antwerpen en Gent. Na een koffiestop ben ik er weer helemaal bij, de navigator, hoofd planning, hoognodig ook, want de TOMTOM had een eigen route bedacht, die hebben we overruled 🙃. Kwamen we wel weer op de Tolweg uit, maar ach een goede route is wel fijn.
Eerste stop wordt Chartres, nu nog 300 km te gaan, inmiddels zitten we al in La France. Deze keer wat rustiger aan. Afhankelijk van weer en plaats, blijven we er 1 of 2 nachten en gaan dan door naar vrienden.
Het plan was om daarna weekje St Jean de Luz te doen, maar de weersverwachting geeft veel regen af en dan is er niet echt veel aan. Vervolgens San Sebastian, misschien Bilbao, maar zeker Burgos.
Inmiddels is t lekker rustig op de weg, dus komen eind middag aan.

Inmiddels staan we op de camping. Ik ben hartstikke moe van t navigeren, die 750 km rijden van Fried is natuurlijk maar bij zaak 😁.

Als t droog is, plakken we er nog een nachtje aan om Chartres te bekijken.

Leuk dat jullie er weer bij zijn!
Tot de volgende x

1. Marianne Durkstra:
    29 september 2021
    Jopies. Leuk om te lezen. Wij krijgen toch wel zin als we dit lezen. Hier alleen maar regen en wijn 😬💋
  2. Mattie:
    29 september 2021
    Wel een goede combi 🤣
  3. Ans van Vreden:
    30 september 2021
    Klinkt als een voorspoedige reis!! Liefs!!🥰🥰🥰
  4. Els:
    2 oktober 2021
    Leuk om jullie reisverslag te lezen. Chartres is een mooie stad.
    Wens jullie een voorspoedige voortzetting van de reis.