De storm doorstaan...

22 januari 2020 - Dénia, Spanje

Hallo allemaal. Afgelopen 3 dagen heeft de storm Gloria hier huis gehouden. Gelukkig is het op de camping allemaal goed gegaan, geen erge schade gelukkug. 100 meter verder langs de kust wel, de zee is flink te keer gegaan, veel stenen en keien over de boulevard, zelfs stenen banken zijn tegen de muren vd eerste rij met bungalows gesmeten. Muurtjes om, poorten ontzet.

In de stad ook vooral langs de kust, een brede weg staat helemaal blank met zeewier tot aan de omheining van de eerste flatgebouwen. Dat gaat nog wel even duren eer dat weer hersteld is. Maar als t goed is, breekt morgen de zon weer door!

We hebben ons toch goed vermaakt op de camping tijdens de storm en regen, bierproeverij, pilatesles en een middag op groot scherm in de social room IT gekeken, lekker griezelen 😱😜.

Ik zag vandaag ook flink wat lege flessen bij de container staan.

Vandaag zitten we een nachtje in een appartement van vrienden die een maandje weg zijn, even alles checken voor ze en we mochten er meteen gebruik van maken. Heel fijn om te kunnen wassen, lekker je eigen badkamer, maar wel een beetje saai 😅, morgen weer lekker naar 'huis' 🤣.

Volgens mij hebben we de hele maand januari zo'n beetje dezelfde temperatuur als in Nederland gehad, maar wel meer de zon gezien. Ik vind t wel tijd dat die bikini eens aankan (zonder een longontsteking op te doen) al zal die wel wat krapper zitten 🙃. Gaan we weer aan werken. Morgen weer naar de sportschool!

De camping zit nog steeds flink vol en het bevalt ons ook goed, ook de camper, al zit er her en der een klein lekje, maar tjjd genoeg omdat te repareren 😜.

Zo nu lekker slapen zonder herrie vd hagel of regen op t dakraam, weltrusten 😘

1. Andre:
    23 januari 2020
    Gelukkig alles goed doorgekomen. Ik ben blij voor jullie.
    Het is op de foto's goed te zien dat er flink schade is en dat wier... nooit eerder gezien.

Geniet fijn van jullie verdere verblijf, hopelijk met wat warmer weer!
  2. Veronique:
    23 januari 2020
    Hai!! Ik zag op t nieuws al van alles voorbij komen over storm en schade etc. Was al benieuwd hoe t daar bij jullie ging. Gelukkig alles oke dus. Fijn!! Hopelijk komende tijd rustiger..... Kus kus
  3. Miranda:
    23 januari 2020
    Fijn dat de storm is gaan liggen en bij jullie alles het overleefd heeft! Geniet nog even daar en tot snel
    XXX
  4. Marijke:
    23 januari 2020
    Heftig briesje! Gelukkig staan jullie nog stevig op de pootjes. ;-)
  5. Els:
    23 januari 2020
    Ik zag de storm op de tv en de aangerichte schade. Jullie hebben het wel van heel dichtbij meegemaakt, maar gelukkig is jullie camping gespaard gebleven.
    Nu weer genieten van de geneugten van het Spaanse leven.