Alweer een week op de camping!

20 oktober 2020 - Dénia, Spanje

Wat gaat de tijd snel! We staan alweer een week op de camping. 1 menu del dia, 2 croissants en 6 churros later.... Eigenlijk alsof we niet weggeweest zijn. Behalve dan dat de wereld veranderd is in die tussentijd.

Toch is het heerlijk om weer hier te zijn, de keukentent is opgezet (best snel en zonder al te veel geruzie 😜) , beslissing dus genomen om op deze plek te blijven staan, zolang t kan. Van de kinderen hebben we bijna geen last gehad, die zijn ook alweer vertrokken. De 'zingende' dame vd bar is wat hardnekkiger, maar ook dat is ok.

Ochtend programma ook weer opgepakt, half uurtje hoelahoepen, nou die eerste keer viel niet mee, of eigenlijk vooral de 3x erna, bont en blauw, vanmorgen ging t eindelijk weer zonder pijn, leuk hoor dat hoepelen...  Maar echt wel gezellig, we staan met zn 4tjes, te kletsen tijdens t hoepelen, goed voor mn engels. In maart stonden we met 12! Er zullen et steeds meer bijkomen, de meeste vd vaste ploeg, zijn toch van plan om te komen.

Fried is vandaag met de kit in de weer geweest, als t goed is, geen lek meer!

Vandaag 2x naar de supermarkt en 2x de melk vergeten.... Dat gaat minder goed, maar ja 50+ he. Morgen weer een dag 🤣.

1. Miranda:
    21 oktober 2020
    Kom maar op met die hoepelfoto’s dan ;-)
  2. Els:
    21 oktober 2020
    Leuk om de reisverslagen te lezen. Inmiddels zijn jullie al weer aardig ingeburgerd en zo te lezen een goed plekje gevonden op de camping. Gezellig dat er ook weer vrienden/bekenden aanwezig zijn.
    Geniet van het buitenleven en het zonnige weer.