December

4 december 2023 - Dénia, Spanje

Jeetje, weer een maand voorbij! Weer veel afscheids etentjes en -drankjes gehad. De meeste Engelsen zijn inmiddels weer terug naar huis, door de Brexit 90 dgn max verblijven in Spanje. Daarvoor hebben we zowat allemaal Duitsers teruggekregen en natuurlijk ook best wat Nederlanders, maar die blijven meestal niet zolang, trekken door meer zuidelijk, maar je zal zien, net als wij, die komen hier weer terug!

Vandaag hebben we regen, geloof dat we dat in oktober ook 1  gehad hebben, maar verder niet, uitzonderlijk voor november. Hoop voor de grond en planten hier, dat t geen flut buitje is. Ik kan wel wat rust gebruiken, heb al anderhalve week last van mn rug. Fried ook, maar niet zo erg, ja die zegt dan:" ik zeur er niet over (zoals jij bedoelt ie he🙃)". Dus we zijn al weer op pad geweest voor extra toppers (op de topper die we al hadden, want de orginele matrassen zijn gewoon zo hard als planken!).

Eerste aanschaf, geen succes. Daarna een traagschuim voor mij, want dat zou toch dé matras zijn voor rugklachten ed.

Topper nr 150 🤭lunch Ondara na de topper aanschaf

Tot nu toe nog geen verandering. Fried ligt op de oude topper dubbel geslagen en is erg tevreden 🤭.Maar het probleem zit m denk ik in de stoelen in de camper en dus toch teveel op onze luie derieres zitten.....  Ja rond 1800 is het donker en blijf je lekker binnen voor de buis, net als thuis 😜, maar ja daar zitten we op een comfortabele ban(die schuiven we volgend jaar hier de garage in 😜). Dus nu ook wat extra kussens voor in de stoelen. Als jullie straks nog toppers nodig hebben of kussens, niet kopen, wij hebben ze 😜. Ach de regen is alweer gestopt hoor ik, jammer voor Spanje.

We zijn in november nog met t treintje naar Altea geweest, mooi stadje. Veel gesupt, laatste 2x met wetsuit werd wel frisjes.Helaas is mn supmaatje vorige week terug gegaan en ben ik nu de enige met sup, voorlopig dus ff niet...

Laatste X met Alison gesupt dit jaar

Veel met de fietsjes op pad (wel richting koffie met croissant of lunch 🤭)  We Hebben het nog steeds naar onze zin, best veel sociaal gebeuren, koffie afspraken spelletjes. Tja behalve dan de rug, wel jammer zo'n nieuwe camper en toch nog niet helemaal wat we ervan verwachten. Het leefgedeelte en garage en t rijden is wel fantastisch hoor!

Nou kijken wat december ons brengt, ik hoop een goede rug 😜. Nederland sneeuw zag ik, en ook al geschaatst! Voor mooie fotos, (zullen we maar zeggen he Andre)!!

Fijne Sinterklaas & Kerst

💖💋

1. Toby.t:
    4 december 2023
    beterschap meisje en fried ook. veel liefs tooby, antonietta en ramon.
  2. Mattie, Fried en Teun:
    4 december 2023
    Dank liefie, kus voor jullie 💋💋💋
  3. Andre:
    4 december 2023
    Mooie foto's weer van jullie reis en verblijf in España.

Beterschap met je rug Mattie en alvast prettige feestdagen toegewenst.

Wij brengen de kerstdagen door in Viëtnam, we zijn er nog nooit geweest dus we zijn best benieuwd.

Groetjes weer.
  4. Mattie, Fried en Teun:
    4 december 2023
    Oh leuk Andre! Staat nog steeds op ons lijstje! Heel veel plezier en stuur maar een verslagje en fotos!!!
  5. Els:
    5 december 2023
    Leuk het verslag over jullie sociaal leven in Denia te lezen. Vervelend dat jullie last van rugpijn hebben. Hopelijk helpen wat oefeningen en een goed matras om er vanaf te komen.
    Ik wens jullie een gezellige decembermaand toe. Zo te lezen gaat dat wel lukken.
  6. Mattie:
    5 december 2023