Oloron saint Marie

21 februari 2024 - Oloron-Sainte-Marie, Frankrijk

We hebben 2 nachtjes bij Henk in Toscane saint Après gestaan. Lekker voor hem gekookt, wat computer problemen herstelt, nog naar een Brocante en de Action (altijd goed) geweest, zijn we vanmorgen weer vertrokken om de reis naar Spanje voort te zetten.

Vip plekje voor de deur

Gelukkig hebben we t al die tijd droog gehouden. Zelfs af en toe een zonnetje gehad. Hier is het alweer een stuk warmer dan bij Henk. Gisterennacht was erg koud.

De planning voor morgen is om in 1 ruk door te gaan naar Benicasim, daar zitten vrienden, maar we komen laat aan, dus als er geen plek op de camping is, stoppen we eerder en wordt het alleen lunch de volgende dag met ze, als we de camper prettig kunnen parkeren. En dan door naar Valencia voor een aantal dagen. Nu al zin in, helaas redden we t niet om vrienden te ontmoeten die nu in Valencia zijn, zij vertrekken vrijdag 🥺.  Je kan niet alles he, daar gaan we komende lente zomer vast wel weer mee weg!!

We hadden een prachtige reis naar deze camping toe en vanaf de camping prachtig uitzicht op de Pyreneeën.

Ons uitzicht vanaf de camping

Zo en nu is t tijd voor een wijntje! Jaja ik pas op met morsen op de stoelen 😜

Jouw reactie