Argenton sur Creuse naar Toscane saint apres

19 februari 2024 - Argenton-sur-Creuse, Frankrijk

We hebben het gehaald gisteren, 963km zonder tolwegen. Nu nog maar 210km naar onze vriend in Toscane saint après. Dat is een prachtige route door mooie plaatsen en kleine weggetjes. Gelukkig vindt Fried het heerlijk om te rijden 🙃. Maar in deze bus, durf ik het op (wat ruimere wegen) wel aan! Denk ik.

Het slapen ging goed, beetje hard matras, maar we hebben nog allerlei toppertjes bij ons, dus komt goed 😅. Het is ook nog even zoeken waar alles weggestopt is en of t handig ligt. Maar alle tijd. Ik was vergeten thuis de koelkast leeg te ruimen en uit te doen, lekker handig, want er zit nog smeerkaas in en open gebroken pak melk.. en natuurlijk de yoghurtjes voor vanmorgen 🤭. Gelukkig hebben we een super lieve buurvrouw en die gaat t regelen!

Nog even straks boodschappen doen voor 2 dagen bij Henk en daarna door naar Espana ole!

1. Andre:
    19 februari 2024
    Zo, knap hoor zonder tolwegen 963 km afleggen.
    Na de rit van vandaag dus even rust en dan op weg naar jullie oude adres in Spanje of gaan jullie ergens anders staan nu?
    Veel plezier verder.
  2. Mattie:
    19 februari 2024
    Nog even een stop Benicasim bij vrienden en natuurlijk Valencia en daarna inderdaad weer oude stek. En kijken wel hoelang we daar willen staan.

Jouw reactie