Eindelijk Eindhoven overwonnen....

3 november 2014 - Yport, Frankrijk

Jawel het is gelukt, we zijn voorbij Eindhoven gekomen ;)
Gisteren vertrokken en na een kleine pauze bij Toby en Toon te Breda, heerlijk Bij Toby en Toonverwend met soep en broodjes, weer door naar de eerste stop op camping Memling te Brugge. vervolgens vanaf daar met de fiets naar centrum brugge. Handig hoor om die bij je te hebben!Bij aankomst begon het te regenen en helaas de volgende dag nog :(
we zijn vanmorgen vertrokken a la France en eind vd middag aangekomen te Yport. Prachtige lokatie met uitzicht op zee, kliffen en stadjes (yport en fécamp). Gelukkig is het gestopt met regenen.

morgen weer verder, nu even genieten van het uitzicht!

1. Erwin Dijkerman:
    3 november 2014
    WoW jullie zijn in Frankrijk. Wat leuk!! Erg leuk om jullie te kunnen volgen zo. Ik dacht dat jullie nog in Nederland waren maar jullie zijn al uitgevlogen. Heel veel plezier groetjes
  2. Wendy:
    7 november 2014
    Ha mat en Fried,

Wat leuk om jullie met de camper door Europa te volgen! We zijn erg benieuwd naar de komende verhalen...