Yes!!! España, we hebben het gehaald!

7 november 2014 - Septfonds, Frankrijk

Heerlijk in de spaanse zon in L'Estartit, met een capucino op de gratis wifi, wat wil je nog meer ;)?

Campertje doet het uitstekend, reis tot nu toe:

2 nov deventer brugge 300 km
3 nov brugge yport 370 km
4 nov yport tours 354 km
5 nov tours septfonds 455 km
6 nov septfonds - le boulou 350 km

Het is allemaal goed te doen in en met t campertje, klein en 's avonds koelt net behoorlijk af, al is het na Tours een stuk warmer gelukkig en nu is er echt een heerlijk warm Spaans zonnetje! De campings waren ook allemaal prima, wel lastig dat je natuurlijk altijd als je net lekker warm onder je dekbedje ligt, naar het toilet moet, want ja, dan moet je eruit  de koude in... met een rolletje toiletpapier onder de arm... En waar ik ook steeds om moet gniffelen (is dus niet uitlachen) is als Fried er 's avonds ook uitmoet, want die klont van het ene kastje naar het andere en stoot al het bestek en wat er ook maar staat om ;) Als ons enorme bed van 128 breed uitstaat is het natuurlijk wel wat krapjes voor zo'n grote vent... Jullie snappen, we liggen er in ieder geval knus bij ;) Als we zo'n eind gereden hebben, is het net alsof je op een boot gezeten hebt, schommelen we na stilstand nog een beetje door. Maar ook dat went.

We zijn nu op zoek naar de volgende camping, jullie horen het vanzelf wel weer!

1. Jannie Roesink:
    7 november 2014
    Hallo Mattie & Fried, ik ben jaloers op jullie. Wij hadden ook zo mooi weer in Spanje. Geniet lekker saampjes. Groetjes Jannie
  2. Erwin Dijkerman:
    7 november 2014
    In Spanje al, tussen de grijze duiven zag ik op de foto van de whatsapp Heerlijk weertje, getver wat fijn, war fijn! Maar eeeeh, waarom al die moeite .....? Jullie hebben toch een Porta Potti Ben benieuwd naar de foto's. Erg mooi plaatsje Torredembarra.

Groetjes Erwin
  3. Mattie, Fried en Teun:
    7 november 2014
    ja heerlijk hier! maar morgen waarsch toch weer zuidelijker: Valencia!
  4. Andre:
    8 november 2014
    Hahaha... grappig te lezen dat jullie in Estartit zijn. Vroeger (toen ik nog jong was (1966 en de 9 daaropvolgende jaren) ging ik met mijn ouders altijd naar Estartit op vakantie, soms wel 3x per jaar. Onder de grote rots en vlakbij Islas Medas. Geweldige jeugd heb ik daar gehad op mijn vakanties.

Nu, na 5 maanden Davao ben ik even voor een weekje "vakantie" gevlogen naar Cebu. Wat een luxe he... vakantie in een vakantie... Ik lach me helemaal suf hier.
    Als het goed is ontvang ik volgende week mijn 1e vergoeding uit de business in Davao. Eindelijk (dik) geld verdienen hier!

Veel plezier op jullie verdere route door Spanje. Ik ben benieuwd waar jullie allemaal naartoe gaan.

Groetjes weer vanuit een zonnig en warm Filipijnen...

Andre
  5. Mattie, Fried en Teun:
    9 november 2014
    super Andre! Trouwens, l'estartit was ook Fried's vakantie plaats van vroeger en wij zijn er samen, lang lang geleden met de motor geweest.