Valencia, op zoek naar mn roots

9 november 2014 - Valencia, Spanje

Gisteren eind vd middag aangekomen in El Saler Valencia. Camping met een fijn fietspad langs het strand naar de stad, dus vandaag goed gebruik kunnen maken vd fietsen, super. Via mn broer heb ik net het adres gekregen waar ik vroeger in Valencia gewoond heb, maar was ver uit de buurt van het centrum, dus morgen maar via tomtom en camper gaan zoeken. Ben benieuwd!

Weer was vandaag redelijk, 18 grd maar bewolkt, nu komt het trouwens met bakken uit de lucht! Morgen maar weer verder door naar het zuiden ;) Niet zo ver, tot nu toe elke dag tussen de 300 en 400 km, maar naar Denia zo'n 140 km (incl de route naar mn ouderlijk huis).

Ik heb korte filmpjes van elke dag onderweg gemaakt, die staan onder Video's.

1. Erwin Dijkerman:
    10 november 2014
    Hoi hoi, wat moet dat bijzonder voor je zijn. Haha mini Mat zoals bij de reactie op de foto ;-) Als je het gevonden hebt, zien we vast en zeker weer een nieuwe foto. Ben erg benieuwd. Die filmpjes zijn ook heel leuk. De laatste ging wel wat snel ;-) Leuk om jullie te volgen hoor, er gebeurt zoveel. Zoveel actiever :-))) Wij nog geen nieuws overigens.

Groetjes en suc6

Erwin
  2. Els:
    11 november 2014
    Hopelijk is de zon weer gaan schijnen. Is het je geboortehuis waar je naar op zoek bent? Leuk om jullie via de filmpjes te volgen.