op de camping in Denia

14 november 2014 - Dénia, Spanje

bustentSinds maandag de 10de staan we nu op de camping in Denia, een mooi en rustig plekje met vooral engelse grijze duiven om ons heen. We zijn van plan om hier totaal een weekje te blijven en dan weer zuidelijker te trekken.

Het weer is wat wisselvallig, maar prima, op zonnige dagen wordt t rond de 23 grd, maar wanneer het regent kan de temperatuur afzakken naar 17 grd. Vandaag is het bewolkt met af en toe een drupje, maar ook een straaltje zon er tussen door. Lekker weer om te fietsen!

Een paar dagen geleden de bustent opgezet, die hebben we van Obelink uit de uitverkoop, zelf moeten afbreken (showmodel) en toen leek het vrij simpel..... Na de hele middag bezig te zijn geweest met opzetten, stond ie dan eindelijk.. scheef.... Na geinformeerd te hebben bij vrienden, bleek het de allergemakkelijkste tent aller tijden, 2 stangen erin en klaar, nou lekker dan... hij is zelfs zo simpel, dat er geen handleiding voor is.... We laten m nog ff lekker staan tot maandag en bij de volgende camping, waar we wat langer staan, zullen we het weer proberen. Videoreportage volgt. Althans, als t tentje het overleefd:

Fried dook gisteravond al het campertje uit door een misstap, het campertje uit, al rondtollend tegen het tafeltje en stoel, maar alles heel, tent ook niet mee omgetrokken jammer dat de snoekduik niet naar links ging, dan had waarschijnlijk de tent recht gestaan! We zitten wel onder de muggenbulten, blijkbaar waren ze zo onder de indruk (of ge-entertainted) van Frieds acrobatische actie, dat ze lekker in ons campertje gebleven zijn . Dus straks op zoek naar een klamboe en een flinke tube voor de muggebulten.......

1. Leontine lamers:
    15 november 2014
    hai muggebultjes

ja je moet wat doen om in beweging te blijven,maar dan moet je wel eerst met de beentjes op de vloer staan FRIED !!!!
    heerlijk om zo rond te trekken èn ook nog het zonnetje erbij .
    Maar vandaag komt de goede sint in ons land,en ik hoop met

ZONVERBRANDEN PIETEN

Lieverds geniet

leontine
  2. Miranda:
    16 november 2014
    Fijn om weer op de hoogte te zijn van jullie 'avonturen' en die muggenbultjes daar heb ik geen medelijden mee. Hier hebben we in de winter gewoon geen muggen ;-)
    Dikke X