Daar gaat ie weer!

25 september 2022 - Tours, Frankrijk

We zijn weer vertrokken richting het (hopelijk) zonnige zuiden!

IMG_20220925_100840965

Eerste stop Tours, daarna door naar Riet en Henk voor een paar nachten in Toscane St Après. Vanuit daar 1 of 2 stops naar Denia. Nu hebben we er een lekker zonnetje bij, na gisteren te hebben moeten inpakken in de regen.

IMG-20220925-WA0008

Weersverwachting is wel veel regen in Frankrijk, maar ach we kunnen droog zitten, vorig jaar zijn alle lekkages gerepareerd;)

1. Ans van Vreden:
    25 september 2022
    Dag lieve Mattie en Fried!!! Heel veel plezier en goede reis!! Wordt vast een fijne tijd. Hoop op geen coronatoestanden ed in Spanje voor jullie.
    Zal jullie missen!! Dikke zoen Ans
  2. Andre:
    26 september 2022
    Beste Mattie en Fried, met heel veel plezier ga ik jullie verhalen weer lezen.
    Ik wens jullie een veilige, zonnige en fijne tijd toe in het altijd mooie Spanje!
    Groet, Andre
  3. M.J.Simons:
    2 oktober 2022
    Hallo mattie. Fried en Teun; Zijn jullie zo maar vergeten te stoppen in Oosterhout??? Lang geleden kreeg ik je wel op de mobiel,maar ik kon je niet terugbellen.-ik hoop dat de brief nu wel wil lukken.Ik type nu op de vooravond van mijn 88ste verjaardag en dus ga ik vanavond uit eten met Karin en Maarten.Als ik had geweten waar jullie uithingen,dan had ik je ook uitgenodigd.Mu heb ik nog steeds Teun niet gezien en mijn Kees is eind Maart gestorven. IK HOOP TOT DE VOLGENDE BRIEF; LUKT HET NIET, DAN SHAKEL IK Karin wel in. Heel veel groeten van mij, Tante Riet.
  4. Erwin Dijkerman:
    2 oktober 2022
    Jammer dat jullie zijn vertrokken maar wij begrijpen het wel ;-)
    Heel veel plezier in het zonnige zuiden. Ik ga jullie volgen!!
    Ben benieuwd naar jullie Pitch in Denia.