Hoor de wind waait door de bomen....

22 november 2019 - Dénia, Spanje

Zooo ben ik even blij dat we in deze grote camper zitten en niet in dat kleine Eribaatje waar we tot een paar maanden geleden nog mee zouden overwinteren...  Waarschijnlijk waren we nu omgeblazen, het waait nl als een gek nu. Teun hoeft ineens niet meer te plassen 😜.

Het gaat hier erg goed, vorige week was het Ruta de Tapas, verschillende restaurants in Denia hebben dan speciale tapas met een drankje voor €3,- lekker hoor. Maar na 2 avonden en ook nog eens 2 dagen een menu del dia gedaan te hebben, begonnen de broekjes weer aardig strak te zitten, dus deze week weer zelf gekookt met lekker verse groente en water (😅). Broekjes zitten nog steeds strak...

Verder wordt het ook steeds drukker op de camping met oude bekenden. We genieten nog steeds van onze camper en fijn plekje. Er is alweer aardig wat te doen, maandag en vrijdag worden er spelletjes gedaan of gedart, binnenkort elke dinsdag filmavond, dinsdags wordt er gefiets (electrisch 🤣), dus vervelen hoeft niet! Onderling wordt er wel wat gekibbeld, we hadden een Fries stel, die hun hond los liet lopen en natuurlijk bij anderen op de pitch een mooie boodschap achter liet... 🙄 Daarbij klaagde hij over de camping, camperplaatsen waren leuker en Denia vond hij ook niets, maar wel 3 wkn blijven staan, toch knap met allemaal boze buren om m heen... Helaas blijken het toch steeds Nederlanders te zijn, die hun hond los laten lopen en t dan ook nog normaal vinden als die bij de buren plast (of in dit geval, poept..)?!

Ach ja, ze zijn gelukkig vertrokken, rust is (voorlopig) teruggekeerd. Nu nog even de storm doorstaan 🙃, maar vanaf zondag gaan we weer de 20 grd in, dus komt goed 😜.

Morgen weer groot evenement op de camping.... Jawel: BINGO 🤣 wij zijn vd partij 😜

1. Veronique:
    23 november 2019
    Leuk weer ff een updateje van de camper-camping perikelen.. Misschien kunnen jullie teun op de loslopende honden afsturen!!😉😂
  2. Mattie, Fried en Teun:
    Haha
  3. Andre:
    23 november 2019
    Ja, Nederlanders zijn vaak grote klagers. Heel jammer maar je begrijpt toch zelf wel dat als een hond bij een ander zijn behoefte doet dat diegene daar niet blij mee is...
    Gelukkig dat jullie heerlijk genieten. Ga hiermee door.
    Bedankt voor de nieuwe reisstory weer en ik zie uit naar jullie nieuwe bericht.
  4. Mattie, Fried en Teun:
    26 november 2019
    Die zal je ook wel bij jou hebben toch if blijven de zeurders in Europa 😜
  5. Els:
    24 november 2019
    Gelukkig zijn die vervelende Friezen vertrokken. Leuk dat daar zoveel activiteiten worden georganiseerd. Never a dull moment. Fijn dat de camper zo goed bevalt en de novemberstormen doorstaat.
    Ik ben onlangs een weekje bij vrienden in Parijs geweest.
  6. Mattie, Fried en Teun:
    Lekker genieten Els!
  7. Andre:
    26 november 2019
    We hebben hier geen zeurders, maar wel een betweter. Hij is echter bij iedereen uitgesloten nu om feestjes te bezoeken en op donderdag en zondag, wanneer wij mannen samenkomen, komt hij ook niet meer, omdat niemand bij hem wil zitten.