Campinglife 😜

30 oktober 2019 - Dénia, Spanje

We beginnen al aardig (weer) in het campinglife-ritme te komen 😜.

Ook Teun, die weet nog steeds wat en waar het strand is en de vrienden met lekkere hapjes (en drankjes voor ons 😜)  Eigenlijk is het ritme idem als in Harfsen. Ochtend meestal naar de sportschool, koffie na afloop, dan is Fried er ook met Teun, daarna even Teun laten rennen op t strand, boodschappen, naar huis, lunch en aanlummelen. Behalve dan dat fried naar de sport komt (niet om te sporten natuurlijk, maar koffie met cake) en t strand, is het toch wel beetje Harfsen, vooral t aanlummelen 😊.

De camping begint al flink voller te lopen met oude bekenden, dus ook meer socializen en wijntjes... . As vrijdag begint het gamen in de 'socialroom' ook weer, darten, kaarten, rummicub enzo. Kijken of we nog een beetje kunnen winnen...

We zijn ook druk geweest met het optimaal positioneren vd camper en kooktent, ja ziet er allemaal professioneel uit 🙃.

Fried moest tig keer de blokken oprijden, ze schoven steeds weg, waardoor de camper niet op t juiste plek kwam te staan en geduldig als hij is 🤣, gewoon doorgaan, de aanhouder wint!

We hebben tot 1500 uur zon op de pitch, wel af en toe verplaatsen, daarna geloof ik niet, maar tot nu toe waren we rond die tijd steeds met de fietsen weg, maar dan zoeken we de zon wel bij iemand anders (of strand) op 😊.

Koken (jawel, dat gebeurt ook nog) is nog een beetje wennen op electrische platen, maar gaat best. De laatste nespresso cups uit Nedetland, gaan vandaag op, kijken wat ze hier hebben. Ja je kunt t eigenlijk niet kamperen noemen hè: een heuze keuken, nespresso koffiemachine, melkschuimer, dyson stofzuiger.... Echt heel erg behelpen hier 😋.  De (gratis) wifi doet het super, kunnen zelfs tv kijken. Al het laatste seizoen Peaky Blinders erdoorheen gejast...

Het weer is fantastisch, kijken wat november brengt!

1. Veronique:
    30 oktober 2019
    Luxe camperen hoor... Lekker. Ennnnnn voor lijf en leden ook top..op deze leeftijd😄😝😜😁😳
    geen sport voor fried????
    En teun heeft ook naar t zin zie ik op de fotootjes.
    Sterker nog......ik zie alléén teun!! En lekker weertje. Geniet ervan. Hier frisjes. 1e nachtvorst achter de rug..wel heel mooi zonnig. Dus voor n wandelingetje top. Veel plezier daar..😘😘
  2. Mattie:
    31 oktober 2019
    Fried sport niet op de sportschool, maar genoeg met fietsen, wandelen, keukententje en camper verplaatsen 🤣
  3. Els:
    2 november 2019
    Zo te zien hebben jullie een leuk en knus plekje op de camping. Luxe camper en ook nog een kooktent. Er met de fiets op uit, volop genieten van het mooie weer, de omgeving en het gezellig samenzijn met jullie vrienden. Heerlijk om daar een paar maanden te vertoeven.
    Veel plezier!
  4. Mattie: