November

5 november 2023 - Dénia, Spanje

Zo een dikke maand alweer in Spanje! Tijd gaat snel.... 1 november verhuisd naar een nieuwe plek, waar we tot mei kunnen staan! Dus geen verhuizingen meer.

Denia

Hier alles goed, sinds een paar weken meer wind en ook wat koeler, maar nog steeds lekker! De zee is wel flink kouder geworden en vaak te ruw voor suppen of zwemmen. Maar zodra t even kan, sta ik op de plank 😆.

Gisteren een nw electrische vouwfiets voor mij gekocht, mijn 'oude' had teveel problemen steeds, dus ingeruild. Lekker praktisch ook, want we hebben inmiddels al aardig wat spullen extra verzameld, dus weer wat meer ruimte in de garage 🤭.

Dus nu allebei een nwe (e)vouwfiets. Kunnen we weer lekker rond crossen in Denia.

Het blijft druk op de camping,  veel Engelsen zijn alweer vertrokken of vertrekken binnenkort ivm de brexit 3 mnd, maar de plekken worden meteen opgevuld door Duitsers of Fransen. Betekent ook dat t wat rustiger wordt met drankjes en hapjes doen bij elkaar, tot februari want dan komen de meesten weer terug.

Gelukkig hebben we ook nog vrienden die ook lang blijven,net als wij, al hebben die deze mnd de camping ingeruild voor een huisje (om de hoek) aan zee.

En half november komt er ook een Nederlands stel weer vlakbij ons staan, die we ook alweer 10 jaar kennen. Bij nader inzien, zal er toch nog genoeg gedronken en gegeten gaan worden haha.

Nou jongens, groetjes vanuit een zonnig Denia, ik zal wat zon jullie kant opsturen 😜.

IMG_20231105_111415988