Foutje, bedankt!!

7 december 2013 - Thong Sala, Thailand

sawadee!Gelukkig kunnen we jullie melden dat de plannen voor morgen gewijzigd zijn! ;)
Klein detail in de communicatie over het hoofd gezien, nl geen airco op een heel warm plekje, dus deal is weer vd tafel, maar inmiddels nwe afspraak:
vanaf morgen en de komende 10 dgn zitten we in Thongsala Guesthouse voor ook een fijne prijs én in dezelfde plaats als nu, makkelijk verhuizen morgen. Ook 10 dgn de tijd om weer na te denken over de volgende move ;)

Tot een volgend plan maar weer!

1. Veronique:
    7 december 2013
    Ja je moet toch ergens mee bezig zijn he, dus dan maar met plannen maken, bedenken, wijzigen en uitvoeren....da's best druk (HI HI) have fun op jullie nieuwe plekje xxx
  2. Veronique:
    7 december 2013
    heb nu aangevinkt op de hoogte te willen blijven als er op dit bericht een reactie komt dussss
  3. Mattie:
    7 december 2013
    haha, ja dat reizen wordt ook zo onderschat! harstikke druk man ;)
    meteen ff testen met de reactie! wij zitten nu lekker aan de latte (zijn dus niet aan de lat...) als we morgen betere internet verbinding hebben, zullen we eens kijken of we je kunnen skypen!
  4. Veronique:
    8 december 2013
    top, kreeg idd melding in mijn mailbox van jullie reactie. skype moet ik nog op mijn andere laptop installeren. (daar zit webcam op) wel leuk.. skypen!!! Tot laterrrrrrr
  5. Mattie:
    8 december 2013
    prima! al hebben we geloof ik weer niet zo'n super verbinding. laat maar weten als je kunt skypen!