Gele zon en -stuifmeel

12 maart 2015 - Dénia, Spanje

Nu is het eindelijk prachtig weer, zitten we in het gele stuifmeel... Daar kan ik bijna niet tegenop druppelen met de oog-neus-dtuppels.... Tja zo is er altijd wel wat, maar altijd ook weer een mooi excuus voor een drankje, keel moet tenslotte ook bedruppeld worden ;)
ondertussen tikt de klok steeds harder door, na diverse afscheidsborrels en etentjes van andere, is het bijna onze tijd daarvoor hier in Denia. We zullen iedereen missen! Morgen ga ik met Lorraine (vd sportschool) mee naar het hondenassiel in Denia om wat mee te helpen. Nee no worries, neem er geen mee, we beginnen t al krap genoeg te vinden in t c(r)ampertje...
hebben toch beetje spijt niet beter naar Paulien en Richatd geluisterd te hebben, al waren die ook gecharmeerd van een campertje. Misschien vlg x een grotere of toch caravan.Al met al hebben we er ons toch goed doorheen geslagen met veel kouder weer dan normaal, meer binnen moeten zitten dan verwacht, nee het is ons heel goed bevallen!
In iedergeval zijn we eind april weer (mooi afgetopt door alle etentjes) weer back home!
25 Maart vertrekken we hier, om langzaam naar Nederland te reizen, benieuwd of het campertje nog wil starten met die dikkere buiken aan boord ;) Want er liggen nog wat etentjes in het verschiet ;)

1. Andre:
    12 maart 2015
    Hahahaha... prachtig verhaal weer.

Geniet er nog van de komende weken, want hier is het nog steeds koel en de nachten koud.
  2. Veronique:
    12 maart 2015
    goh dat schiet al weer op zeg richting terugkomst. Voor jullie helemaal natuurlijk nu jullie daar al vertrekken op 25 maart. Volgens weerbericht is t in Spanje goed warm, klopt dat? Hier zonnig mooi weer maar toch ook frisjes, VEEL PLEZIER NOG en Geniet van alle etentjes :-)
    Zoen
  3. Miranda:
    12 maart 2015
    Altijd leuk om weer wat van jullie te horen/lezen! Hier ook al een week echt heerlijk weer, talamini is ook weer open dus echt voorjaar! Geniet nog even van het buitenlandse, maar ik vind t wel gezellig dat jullie er bijna weer zijn
  4. Cindy:
    12 maart 2015
    oooohhh nog een paar weekjes Spain :). En dan weer naar huis tuffen. Zal wel gek voor jullie zijn. De zon schijnt hier ook dus daar kan het niet aan liggen. Geniet nog ff die laatste weekjes met lekkere etentjes, de tenen in het zand en de ZON. Doei doei Cin
  5. Leontine lamers:
    13 maart 2015
    selamat mattie en fried .

Zitten op veranda kijkend naar de vogeltjes en de dikke regen in Candidasa in Jullie Huisje !!!!

Jullie met al die etentjes uit de camper gegroeid ,nou wij doen ook ons best met de nasi chap choi enz enz .de verbinding hier is matig ,kon steeds jullie berichten niet openen.
    Hoop dat jullie terug reis goed verloopt . Dikke zoen van de skatties
  6. Pauline en richard:
    16 maart 2015
    Ik snap het helemaal dat het op een gegeven moment te klein wordt! Had dat in onze eerste caravan. Wel super dat het camperen jullie zo goed bevalt! als jullie terug zijn moet er hier maar een een etentje of bbq geregeld worden! Geniet er nog van! Xxx
  7. Mattie, Fried en Teun:
    Super!
  8. Janneke:
    16 maart 2015
    Geniet er nog van en fijn om jullie volgende maand weer te zien! Xxx Janneke
  9. Mattie, Fried en Teun:
    17 maart 2015
    Een vd (weinige ) dingen die leuk zijn om terug te komen, zijn jullie terug zien en het bed
  10. Mattie, Fried en Teun:
  11. Benne Solinger www.Beninbeeld.nl:
    17 maart 2015
    Hoi, even een hartelijke groet vanaf Bali waar Jenneken en ik nu verblijven, na een weekje Java een verademing.. Gaan 3 april naar Australie. Wens jullie mooi weer en weinig stuifmeel