Genieten hier!

22 januari 2014 - Haad Yao, Thailand

genieten!Heeeeeeerlijk is het leven hier!

Vandaag met het brommertje (zoals eigenlijk elke dag) naar Thong Sala gereden, eerst een ontbijt-stop bij Ananda, waar we in het begin 2 wkn geweest zijn en daarna door voor de koffie latte. Boodschapjes en lekker aankeutelen, thuis op ons eigen terrasje gegeten met een prachtig zeezicht, daarna Russische yoga gevolgd.... net ff anders, nu met een fijne kokosnootshake (oeps, al op!) lekker aan t zwembad, ja wederom aankeutelen ;) Begin al wel mn schouder te voelen.... is weer eens wat anders dan last vd rugge....

Vanmiddag tussendoor besloten dat we proberen zolang mogelijk in Thailand te blijven en via een visumverlenging te Koh Samui tot 13/14 april hier te blijven en ook meteen een heel leuk, rustiek bungalowtje aan het strand geregeld voor de maand maart; keukentje, koelkast, warme (!) douche, slaapkamer en balkon, 150 m van het strand....

Dus we hoeven eigenlijk de komende maanden NIETS meer te doen, behalve waar we heel goed in zijn; relaxen ;)

Misschien in februari nog heel gezellig bezoek, wat kan je je nog meer wensen?!

1. Veronique:
    23 januari 2014
    Klinkt goed wederom Mooie manier om te overwinteren!!!
    jullie merken niets van onrusten???? Wordt hier constant op het nieuws gemeld dat er veel onrust in Thailand is (Bangkok dan met name) maar het schijnt uit te breiden en toch wel onveilig te zijn, (ik las in de zuidelijke provincies) Hebben jullie er wel over gehoord, of dat zelfs niet?
    Nou, zo te lezen, geen onrust te bekennen, gewoon lekker blijven relaxen. zoen
  2. Mattie:
    23 januari 2014
    hier geen onrusten, zuidelijke provincies is het altijd al onrustig... maar dat is veel zuidelijker dan Koh Phangan, meer naar grens Maleisie. Dus wederom: no worries ;)
  3. Leontine lamers:
    23 januari 2014
    RELAXEN RELAXEN,WAT EEN FIJNE BEZIGHEID EN VOOR ONS OOK ZO BEKEND.

JULLIE NU FIJN OP EEN PLEK MET HUISJE AAN HET STRAND,EN OOK NOG MET WARME DOUCHE!!!!!!!.

russische yoga nooit van gehoord,is det speciaal om drank buikjes weg te werken( kokosnoot shake)

geniet van alle fijne ontmoetingen en misschien zien we elkaar in Bali

Liefs Leontine
  4. Mattie, Fried en Teun:
    24 januari 2014
    Hallo Leontine,
    ja we genieten erg van het uitzicht en het plekje! Nog een dikke week en dan iets minder mooi, maar wel wat ruimer en cast ook een fijn plekje ;) Dan komt er ook gezellig een vriendin op bezoek! Bali gaat hem dit jaar toch niet worden, krijgen de planning ivm terugvlucht naar NL en ook de kosten dan, niet rond, maar er is altijd weer een volgende keer :)! Bij jullie gaat het nu ook lekker snel, nog eventjes en jullie kunnen hetzelfde doen! Als de dames slim zijn, komen ze ook lekker ff bij jullie langs ;)