Georgetown Maleisie, terug in het backpackers hotel, Heritage Lodge.

2 januari 2014 - Penang, Maleisië

hele gezellige avond met Heritage lodge gasten en eigenaresseIk wil jullie even laten weten dat we na een lange nacht op het vliegveld te Medan, vanmorgen om 8:55 uur Sumatra tijd gevlogen zijn, 11:30 uur geland Penang Maleisische tijd. En ook Sumatrastijl vertrokken: op ticket stond gate 3, maar op de schermen bij de Gates stond gate 1, gevraagd aan een vd dames die de tickets controleerden voor boarding van de andere passagiers, andere maatschappij, maar kreeg als antwoord dat ze hier niet werkte.... dusss.
Uiteindelijk bleek het toch 3 te zijn, het vliegtuig stond al klaar aan de slurf waar gate 1 op uitkwam... maar niet dat dat iemand vertelde, ik zag gelukkig iemand die gelijk met ons had ingecheckt. Vlucht was verder prima en snel!
Geland te luchthaven Penang, stond Chun, de vriend van de eigenaresse (Sherry) van dit Guesthouse, ons al netjes en vrolijk (hehe, een blij gezicht....) op te wachten met de auto.
We hebben besloten om tot maandag 6 jan hier te blojven, we huren Chun in om een vd dagen nog wat leuke dingen te bekijken op Penang, rusten eerst een bertje uit, vanavond zijn we door de mensen hier al uitgenodigd voor diner, dus helemaal gezellig!
Hebben we rustig de tijd om even goed het volgende plan uit te werken, om teleurstellingen te voorkomen.

Ik heb inmiddels alle verslagen vd Sumatratour erop gezet, beetje veel ineens, maar ik had braaf elke dag het bijgehouden, maar geen internet om het te publiceren en vannacht alle tijd, maar helaas (net als hier trouwens) slechte verbinding......

Nu lekker warme douche gehad, dit verslagje publiceren en dan even lekker slapen ;) weltrusten!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade