Koh Phangan, oud en vertrouwd

19 november 2013 - Koh Phangan, Thailand

ons nieuwe 'huisje' voor de komende 3 nachtenonze huur fietsjes in de regenWe zijn weer op voor ons bekend terrein, Koh Phangan, grappig dat het meteen beetje thuis gevoel geeft!

Ook al was het heel erg fijn bij Bybeach, toch zijn we blij weer op Koh Phangan te zijn.

De overtocht met de Catamaran ging snel, wel midden door een bui, maar daar merkte je gelukkig niets van, zag er alleen heel donker en onheilspellend uit.

Hebben natuurlijk na inchecken in ons Guesthouse (A1), wat overig simpel maar erg prettig is, meteen fietsjes gehuurd en op naar Thong Sala, de hoofdstad van dit eiland.  Alles kwam nog bekend voor, hebben hier 2 jaar geleden ook wel wat weekjes doorgebracht (wachtend op de vergeten creditcard).....  Natuurlijk wisten we ook nog het marktje te vinden met al het lekkere eten en fruitshakes.

Morgen met een brommer op pad om wat meer van het eiland te zien en wat yogaresorts te bekijken, want ik wil graag een weekje yoga doen hier.