Het leven na de camping....

2 april 2015 - Peníscola/Peñíscola, Spanje

Ik kom net terug van de afwas, na een gezellig praatje te hebben gemaakt met een vd vele campinggasten en bedacht me dat ik dat wel ga missen straks thuis. Niet meer met mn toilettasje en handoek naar de douche, waar je ook altijd weer mede kampeerders tegenkomt, geen wedstrijdje wie kan de hardste laten of wat volgens mij hier veel gespeeld wordt; wie kan het toiletje het smerigst krijgen....

Ik denk dat we bij thuiskomst maar een vve-vergadering moeten gaan houden. We zouden mooi de kelderhokken kunnen ombouwen naar aan de ene kant douches en aan de andere kant het wasgedeelte. Kijk dan blijven we deze camping-gezelligheid vasthouden. 's ochtends een praatje met Benne voor/na of het kan dan zelfs tijdens ;) de douche en 's avonds gezellig samen met Suzanne aan de afwas. Misschien wordt het weer eens tijd om van die wasgelegenheden, zoals vroeger bij de put/bron, maar dan wat moderner in de steden terug te plaatsen, kun je mooi weer met de mensen uit je buurt de politiek ed doornemen tijdens het wassen.

Goh het zal nog wel wennen worden, zo alleen (of met zn 2-tjes) aan de (af)was.... maar misschien ziet de vve mn plan wel zitten ;)

Voorlopig nog wel een paar weken de tijd om af te kicken...en vooral om het achterkantje te laten bijkleuren, want ben nu net een pot duopenotti, voor bruin, achter wit.....

Iedereen vast fijne Paasdagen, hier is de grote intocht al behonnen voor de feestdagen, druk druk druk!

1. Miranda:
    2 april 2015
    Jullie ook hele fijne Paasdagen ! XX
  2. Andre:
    Je hebt er helemaal gelijk in om weer iets sociaals op te zetten. Het wordt steeds erger, men is alleen nog maar met z'n zieke mobieltje bezig en heeft totaal geen contact meer met de mensen om hen heen. Vreselijk, maar ja... het zal de tijd wel zijn.

Jullie ook heel fijne Paasdagen toegewenst. Geniet er nog even van.

Groetjes,
    Andre
  3. Veronique:
    3 april 2015
    fijne pasen!! En...je kunt altijd nog eens een paar dagen op de Worp-camping gaan staan!
  4. Leontine lamers:
    Lijkt mij goed plan,jij wil de afwas doen ,,die wij graag brengen .want wij moeten wennen om alles weer zelf te doen .Bennie en Jenneke net uitgezwaaid,op weg naar Australië

Lieverds geniet nog van alles om jullie heen ,en zoek de eieren
  5. Mattie, Fried en Teun:
    3 april 2015
    jullie ook xxx
  6. Suzanne:
    5 april 2015
    Wat een genieten, de vieze wedstrijdjes daargelaten dan ;) Enne dat gezamenlijk afwasplan hoeft niet door de commissie hoor, bij deze goedgekeurd #gezellig en je mag best es met toilettasje aanbellen voor een douchesessie, of ik wandel op mijn sokjes naar benee met biertjes in mijn hand, geeft ook wel dat campinggevoel :)) Geniet nog fijn! Kus
  7. Wendy:
    12 april 2015
    Hai mat en Fried, wat heerlijk die verhalen over de camping... Je kan mooi schrijven mat!
    Misschien kun je n mooi boek gaan schrijven over jullie reizen? Veel plezier nog! Ps; volgende week halve marathon ijsselloop. Teun doet ook mee :1 km. Xxx
  8. Mattie, Fried & Teun:
    12 april 2015
    goed van Teun! zet 'm op Wen!