MATFRIED@REIS 2, THE SEQUEL..... ;)

31 oktober 2013 - Deventer, Nederland

Bijna is het zover, afscheid van de collega's genomen, gisteren laatste lesje sportschool met Hannah & George, vrijdag nog een gezellig etentje bij en met vrienden, zaterdag nog een fijn dagje Amsterdam met familie en dan zondag 3 november is het eindelijk zover!

Dan vliegen we om 12:00 uur van Amsterdam Schiphol naar Kuala Lumpur - Maleisië om over te stappen op een charter naar Koh Samui - Thailand.
Daar zullen we verwelkomd worden door Janneke, die al een paar weken lekker aan het rondtrekken is door Thailand en eindigt waar wij starten: bybeach Koh Samui, waar we nog 2 dagen samen doorbrengen.

En daarna zien we wel waar en wat we gaan doen, maar we zullen jullie zeker op de hoogte houden van onze plannen en route!
We hebben er weer zin in!!!!!!

IMG_0080

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Remco:
    31 oktober 2013
    heee ja zoo lang zonder jullie niks an ,gun het jullie van harte maar 6 maand is echt veel te lang
  2. Erwin Dijkerman:
    31 oktober 2013
    Heel veel plezier luitjes. Dit is wat jullie willen en waaraan jullie hebben gewerkt dus welverdiend ;-) Leuk jullie nog even gezien te hebben zondag. Natuurlijk ga ik jullie missen maar met de communicatiemiddelen van tegenwoordig komen we een heel eind … Have fun!!
  3. Mattie, Fried en Teun:
    1 november 2013
    dank! Nog 1 dagje! Ja en t is zeker lang, heeeerlijk, maar voor je t weet zijn we weer terug (als t weer zo'n 20-25 grd is ;) )
  4. Janneke:
    2 november 2013
    Heel leuk om jullie hier strax te zien! Daarna ga ik zeker jullie verhalen lezen ;)
  5. Fred:
    2 november 2013
    JaJa , we hebben weer erg veel rust nu jullie er weer vandoor zijn naar die warme streken, maar dat kunnen jullie wel aan. Hopelijk sturen jullie ook weer van die vermakelijke filmpjes door van de thailand basterds .
    Veel plezier goede vlucht en genieten maar .
    Gr Fred & Margreet
  6. Tanja:
    3 november 2013
    Hè heerlijk nu gaat het weer echt gebeuren! En zeker wat je al schrijft de 6 maanden zijn zo voorbij, maar nu lijkt het nog een heel eind! Goede vlucht en ik blijf jullie volgen op het blog! Veel plezier!