on the road again

25 maart 2015 - Benicasim, Spanje

Met pijn in het hart, afscheid genomen van Denia. Gisterenavond voor de fun een zumba-afscheidslesje op de sportschool gedaan met Fiona en Bunty en een laatste drankje :( Kijk alweer uit naar de gezamenlijke lesjes, drankjes en hapjes in december :).

Maar nu dus weer op pad, jawel het busje had er wel zin in, zonder problemen 200 km gereden naar Benicassim, ok wel eerst erv oorbij gereden, de juffrouw vd tomtom gaf het niet goed aan, maar we zijn er!

Prachtige kust met lange boulevard, beetje saai dorp. Wordt dus 1 nacht, morgen door naar Peniscola, foto's internet zien er veelbelovend uit.

Vandaag best redelijk weer, we zijn gelukkig niet weggespoeld, zonnetje deed echt haar best, maar hier op de camping giert de wind over t busje heen, dus zeeziekpilletjes bij de hand ;)

We hebben onszelf verwend met een wifikaartje en gaan lekker de hele avond uitzending gemist ed kijken, weltrusten!

1. Caroline:
    25 maart 2015
    Begrijp dat jullie in december weer terug gaan naar Denia? Heerlijk vooruitzicht! Maar nu eerst lekker genieten van de terugreis, met vanaf mirgen weer mooier weer( geloof ik) liefs
  2. Andre:
    goede terugreis toegewenst!

Blijf toch nog maar even daar, want hier is het nog steeds maar 'n graad of 8 overdag en 's nachts rond het vriespunt.
    Er hangt nog geen blad aan de boom, de paar krokussen die uitgekomen zijn, zijn ultra klein, alsook de narcissen.
    Vreselijk hier!!!
  3. Els:
    26 maart 2015
    Ondanks dat ik weinig reageer, lees ik met veel plezier jullie reisverslag. Geniet van de terugreis. Goed vooruitzicht dat jullie in december weer naar Denia gaan.
  4. Veronique:
    26 maart 2015
    Goede reis en nog leuke belevenissen
    LIEFS
  5. Nicole Kipperman:
    Goede terugreis gewenst!
  6. Janneke:
    Lieve Mattie en Fried,
    Goede terugreis! Het is hier niet vreselijk hoor! Gisteren een regenachtige dag, maar zondag al lekker op terras gezeten op de Brink in het zonnetje en net met Louie heerlijk gewandeld in het bos :-)
    xxx
  7. Leontine lamers:
    26 maart 2015
    lekker uitzending gemist kijken,zeker boer zoekt vrouw

December alweer in het vooruitzicht ,dat maakt het afscheid wat makkelijker .hoop dat het busje goede zin blijft houden en jullie weer veilig naar huis brengt

Wij nog 14 dagen Bali

Warme 32zoen
  8. Benne Solinger www.Beninbeeld.nl:
    28 maart 2015
    Zitten nu in Candidasa en ontmoeten in Kelapa Mas: Jan en Leontine... Groetjes van hen, nog een weekje dan naar Australie...
  9. Mattie:
    28 maart 2015
    wat leuk Benne! en wat is de wereld weer klein ;)
    heel veel groeten aan Jan en leontine en natuurlijk
    jenneken, benieuwd naar al jullie verhalen en good travels!