Prachtige nwe plek op Koh Phangan

16 januari 2014 - Haad Yao, Thailand

wow, super dit nwe stekkie, prachtig uitzicht!Vanmorgen uit Koh Samui vertrokken met de catamaran ferry en weer op vertrouwde bodem van Koh Phangan aangekomen. Fijn om weer hier te zijn, heerlijk relaxed allemaal. Heel benieuwd naar de bungalow waar we de eerste 16 dgn zullen doorbrengen; Tanatawan bungalows (als dat geen hint isTan....) er zou iemand met een bordje op de pier staan, niemand gezien, maar geen punt, pickuptrucks zat ;) Natuurlijk wel meteen bezorgd of dit geen slechte voorbode zal zijn....

Een flinke steile klim voordat je bij de receptie/restaurant/bar bent, maar het ziet er prachtig uit! Heerlijk zwembadje ook :)))) De eigenaar, een 'Franse' Belg, Vincent, vertelde dat hij er in juni is ingetrokken en tot aan de opening, half december, bezig is geweest met opknappen en verbouwen. Nou het ziet er super uit!

Ons huisje zit helemaal bovenaan, dus dat sporten komt vanzelf goed ;) Klein, maar fijn, heerlijk matrasje, ventilator geen airco, maar hier boven waait t lekker door en een prachtig uitzicht over de zee! Wow. Eindelijk een goede keus.

Eind vd middag zijn we met een brommertje naar Thongsala gegaan, naar ons vertrouwde koffietentje en heel blij ontvangen, fijn hoor hier!

Inmiddels zit ik op ons terrasje dit te typen, klamboe is net opgehangen, want gisteren weer gestoken :( (7x in 1 been!) Is natuurlijk ook wel een heel lekker been en straks super afgetraind van al dat berggeiten hier :)

Ik zeg vast welterusten, wij gaan straks heerlijk tevreden knorren in ons nwe huisje! En de komende dagen op zoek naar een bungalowtje voor de rest vd Thailand periode... dus vervelen gaan we ons niet ;)

1. Marijke:
    16 januari 2014
    Klinkt bijna als thuis komen. En vooral dat matrasje klinkt heerlijk! Slaap lekker.
  2. Veronique:
    17 januari 2014
    mmmmmmm, lekkerrrrrr weeeeeeerrrrrrrrr. Dat asbakje op tafel ook leuk ;-)