Valencia

22 februari 2024 - El Saler, Spanje

Het plan is wat gewijzigd, de camping in Benicasim bij de vrienden was vol, dus ipv na Benicasim naar Valencia, eerst Valencia. We staan op een camping, waar we altijd staan als we naar Valencia gaan. Prima. Ligt vlakbij het strand met een fietspad helemaal naar t centrum. Ideaal. Wel 10km fietsen.

Het is bewolkt, redelijk wat wind, maar meteen een stuk warmer dan vanmorgen!

De Pyreneeën! Alleen sneeuw op de toppen

Er was veel wind op de weg hiernaartoe, maar heel rustig tot aan Valencia.

Eerste koffiepauze Spanje

We hebben geen last gehad van boerenprotesten, net geluk, want onze buren hebben zowel rond Barcelona, als ook in Valencia vast gestaan en wij kwamen maar een paar uur later aan. Ook t laatste plekje, het is weer eens bommetje vol! En oh ja, ik heb ook nog een stukje gereden, ging super!

Camping Coll Vert

Nou morgen met de fietsjes Valencia in en de komende 3 dagen 🙃.

1. Andre:
    23 februari 2024
    Weer een snelle en veilige reis geweest naar het verre Spanje.
    Hebben jullie ook nog iets meegekregen van die enorme flatbrand in Valencia?
    Ik ben net 1 uur geleden gearriveerd uit Bohol. We waren daar 4 dagen met 12 Nederlandssprekende vrienden uit Davao om een vrijgezellenfeest te vieren. Het was zeer geslaagd.

Geniet er verder van maar dat zal vast wel lukken. De temperatuur zal de komende tijd ook wel verder gaan stijgen bij jullie.