De reisdraad weer opgepakt

7 mei 2023 - Veules-les-Roses, Frankrijk

We hebben onze vervroegde terugkeer in NL goed benut, een nieuwe(te) camper gekocht! Prachtig ding, modern, lekker licht vanbinnen. Vandaag vertrokken om 'm een paar weken uit te testen. Nu t nog lekker weer is in Frankrijk... Nou nee, vanaf morgen wordt er flink wat regen verwacht, goed getimed ;). We zitten nu in Veules les Roses, vlakbij Dieppe. Prachtig! Wel druk op de camping en in t dorpje, volgens mij is hier de vakantie begonnen.

We hebben vanmiddag de camper officieel gedoopt met 2 volle glazen rode wijn vol over de bestuurdersstoel en verduisterings gordijn, gelukkig hing Fried's jas ertussen, die heeft meeste opgevangen, lekker dan .. gelukkig was t verspreid over de gehele zitting, waardoor t niet heel erg opvalt (in de schemer)

Overmorgen gaan we naar vrienden, misschien hebben die nog iets om erop te spuiten.

Wat een verschil met die oude camper, we zorgden zo naar Frankrijk! Al was daarin t ongelukje met de wijn niet zo erg geweest, die bekleding was rood... Misschien ook begonnen als crème kleurig.

Afijn, wij zijn weer on tour! Eind mei moeten we weer terug zijn, dus lekker paar weken camperen.

1. Toby.t:
    7 mei 2023
    daar kijk ik van op. genieten maar beter dan hier. wekelijks uitvaarten heeel dierbare n familie bijeennkomsten.. peeters dunt ook lelijk uit.woensdag weer een goede waar ik regelmatig contact mee had ineen seconde weg.maar vAnmiddag uitstap in breda de avenue jazz helle goede muziek veel mensen ontmoet.
  2. Janneke:
    7 mei 2023
    Goede reis! En misschien krijg je de rode wijn er nog uit met zout.
  3. M.J.Simons:
    8 mei 2023
    Ga maar weer lekker genieten en geen wijn meer Verknoeien!Wees zuinig op jullie mooie camper!!!Is jullie einddoel weer Spanje?Geniet maar lekker.Lieve groetjes van mij uit het Brabantse Oosterhout. Tante Riet.
  4. Erwin Dijkerman:
    8 mei 2023
    Leuk jullie reisverslag weer. Ik ga jullie volgen hoor! Veel plezier.
  5. Andre:
    9 mei 2023
    Weer een hele goede reis toegewenst en hopelijk niet al te veel regen.
    Geniet van het mooie land Frankrijk en ik wens jullie voor eind mei weer een veilige thuiskomst in Nederland.
  6. Mattie:
    10 mei 2023
    Komen jullie nog naar nl vd zomer?
  7. Miranda:
    15 mei 2023
    Joehoe ik ben er ook weer, wie weet komen we elkaar nog tegen ☺️
  8. Mattie:
    15 mei 2023