Gelukkig Nieuwjaar

1 januari 2023 - Dénia, Spanje

Gelukkig Nieuwjaar!!!

Wat gaat de tijd snel, 2023 alweer! Hier alles goed. We hebben een super winter.

IMG_20221225_114835378_HDR

Oktober was heerlijk warm, november was qua zon niet geweldig, wel weinig regen en goede temperatuur. December moest flink op gang komen, maar vanaf t midden was t super, Kerst in de bikini 👙, nou ja dat is dan wel wat overdreven haha. We hebben t in iedergeval gezellig gehad, veel etentjes buiten de deur, shoppen, zwemmen, suppen en natuurlijk samen met elkaar! Gisteren nog oliebollen gebakken,

Oudejaarsdag oliebollen met Christa en Rinus

oudejaarsdag met toch een Nederlands tintje! Smiddags paella gegeten en geborreld bij vrienden op de camping, 12 uur niet gehaald haha,

Oudejaarsdag paella Beverly

Deze week gaan we verhuizen naar een andere plek, wat zonniger (moet de zon wel even blijven).

Om 12:00 uur vandaag de traditionele nieuwjaars duik, wat natuurlijk niet zo spectaculair is, als in Nederland, maar toch!! Misschien nog een sup tochtje want ik ben lekker uitgeslapen 😜

1. Andre:
    1 januari 2023
    Gelukkig nieuwjaar toegewenst Mattie en Fried!

Heerlijk om jullie verhaal weer te lezen. Ik vind het altijd geweldig hoe jullie genieten daar in dat mooie Spanje. Het was mijn 2e vaderland vroeger, ik kwam er altijd met heel veel plezier.
    Nu een ander leven een eindje verder weg, maar wel met Spaanse roots (ik geloof 333 jaar kolonie geweest van Spanje).

We zijn trouwens getrouwd op 12/12/22. Sheryle vroeg me ten huwelijk en ik zei natuurlijk JA. Na bijna 3 jaar 24/7 op elkaars lip leven zonder problemen gaf me wel een bepaald gevoel dat dit goed zal gaan.

Gelukkig is het weer bij jullie ook goed, daar ben ik blij om, want daarvoor ga je toch lekker overwinteren. Hier is het iedere dag 30 graden Celsius maar ook wel regelmatig buien hoor, altijd lekker, want dan koelt het een beetje af.

Geniet verder van jullie verblijf in España en ik zie uit naar het volgende reisverslag.

Groet,

Andre en Sheryle
  2. Mattie:
    1 januari 2023
    van harte Andre en Sheryle!!!!
  3. Els:
    2 januari 2023
    Leuk om het verslag te lezen van jullie verblijf op de camping en de viering van Oud- en Nieuwjaar.
    Nogmaals een Gelukkig Nieuwjaar gewenst.!
    Lieve groet, Els