We komen er al lekker in

10 oktober 2022 - Dénia, Spanje

Het heeft even geduurd, om weer beetje het campingleven gevoel te krijgen, maar we zitten er weer helemaal in!

Ons plekkie

Het plekje is fijn waar we staan, tot nu toe fijne rustige buren (maar er is nog plekje leeg achter ons 🤞) De bekenden die er zijn, zijn leuk en het weer is ook super, ondanks de weersvoorspelling!

Meteen de dag na aankomst, de sup opgepompt en de zee op, maar dat was meer vallen dan opstaan 😶, helaas is dat de enige x geweest, daarna nog meer golven. Wel bijna elke dag gezwommen.

Op de sup, maar meer in de zee ;)

Fried heeft zn dagelijkse ochtendwandeling weer opgepakt en Teun tja die moet nog een beetje wennen. Al kan ie lekker snurken en blaffen naar katten en veel andere honden hier. Wel al bij vrienden in Denia geweest, waar hij heel blij van werd.

Volle maan

De eerste feestjes hebben we ook gehad en overleefd 😅. De community room op de camping, wordt ook beetje bij beetje weer gebruikt, sinds corona gebeurde er niets meer. Verjaardagsfeest, darten en zondagochtend F1 kijken, dat laatste was niet echt druk bezocht, het was om 7:00 uur dus we waren met 4 Nederlanders en wat later nog een Engelsman. Max voor de 2de x wereldkampioen, wat wil je nog meer!!!🎉

F1 kijken, 700

Gisterenavond met een groepje op t strand gezeten, kijken naar de volle maan opkomst. Hij was een beetje te laat...

Straks hoelahoepen met wat Engelse dames hier en daarna naar de stad, wasdag!!

Fried zn elektrische fiets doet het ook weer, dus we zoeven straks naar de stad, wasmachine volproppen, strand met Teun, boodschappen en was halen, terug naar de camping, koken, eten, rusten, zwemmen (misschien suppen) en zo gaat de dag lekker voorbij.

We hebben ook weer wifi, dat kostte even wat tijd en gedoe voor t werkte, maar ook voor elkaar. Vanavond Expeditie Robinson, de draad is weer opgepakt haha.

Ik zag dat t weer in Nederland ook goed is geweest, in de Filipijnen natuurlijk nog beter, dus hebben we allemaal kunnen genieten van het zonnetje.

Veel liefs 💋

1. Andre:
    10 oktober 2022
    Hartstikke leuk bericht weer om te lezen. Ik zie dat het nu (bij jullie 12.21u) 23 graden Celsius is. Heerlijke temperatuur inderdaad.
    Haha... ja op de Filipijnen is het een graad of 8 warmer rond lunchtijd.
    Fried, jij verandert ook geen steek hè. Je ziet er nog net zo jong uit als 13 jaar geleden toen we De Telegraaf verlieten. Alleen maar fijn voor je. Mattie mag blij zijn met such a handsome guy. Jij verandert trouwens ook niks hoor Mattie, dus Fried mag ook zeer blij zijn met such a good and pretty woman!
    En Teun... heeft hij niet veel zin om met Fried te lopen of zit hij dan alleen maar achter de vrouwtjes uhhhh katten en andere honden aan?
    Groeten uit Davao en blijf genieten van het goede leven in Denia. Het gaat allemaal veel te snel naar mijn mening maar daar kunnen we niks aan veranderen.
    Tot jullie volgende bericht.
  2. Mattie, Fried en Teun:
    10 oktober 2022
    Net op tijd Andre 🤣!! Maar helemaal gelijk hoor met Fried, na t stoppen met werk, vielen de jaren van m af!!!
  3. Els:
    11 oktober 2022
    Zo te lezen voelen jullie je weer helemaal thuis in Denia en bevalt het leven op de camping goed zoals van ouds.
    Mattie, dat suppen op de zee lijkt mij wel spannend, maar.met vallen en opstaan zul je het wel onder de knie krijgen.
    Fijn dat de wifi gelukt is en jullie naar je favoriete series kunnen kijken en op de hoogte blijven van het wel en wee van thuisfront.
    Geniet van jullie verblijf daar en alle leuke activiteiten.
    Groetjes, Els