4de stop, Denia

2 oktober 2022 - Dénia, Spanje

Gisteren weer op de camping in Denia aangekomen, fijn plekje, geen kinderen in de buurt ,;).

Vanmorgen al heerlijk in zee rond gedobberd met mn snorkeltje. Nog niet de sup opgeblazen, was nog een beetje te moe van de wijntjes de avond ervoor met vrienden op de camping. Weer even wennen :)

Nog steeds de boel aan t herindelen en installeren. Wifi nog niet in orde, dus geen foto's erbij, die volgen later....

Fried zn display is weer mooi opgedroogd en jawel hij doet t weer!

We krijgen de agenda voor komende week al lekker vol, paella feestje, uit eten met vrienden uit Denia, lekker hoor, zo weer in t ritme.

Voorlopig zitten we hier, ik zal nog wel foto's aanvullen en als er wat leuks te vertellen is, meld ik me weer

xxx

1. Andre:
    3 oktober 2022
    Raar... zojuist had ik een reactie gegeven en die is niet geplaatst.
    Daarom nu opnieuw:
    Fijn dat jullie weer veilig in Denia 'aangeland' zijn en ook leuk om meteen weer met de vrienden te genieten van alles wat Spanje te bieden heeft.
    Ik wens jullie veel warmte en gezelligheid toe en geniet iedere dag.

Groet,
    Andre
  2. Mattie, Fried en Teun:
    3 oktober 2022
    Ik kon lezen hoor!! Heel begrijpelijk, geeft niets, volgende x! Fijn om weer thuis te zijn he?!
  3. Andre:
    3 oktober 2022
    Haha... vreemd dat mijn bericht niet meer zichtbaar was na geklikt te hebben op 'reactie plaatsen'.
    Ja, hopelijk volgend jaar inderdaad als de vluchten niet te duur zijn...
    Inderdaad geweldig om weer hier te zijn.
    Groetjes, we houden contact.