Met gierende banden, op naar Denia

1 oktober 2022 - Valencia, Spanje

De camping hier in Valencia, die zn beste tijd qua sanitair ed wel gehad heeft, is vol, wij zijn op een achteraf stuk geplaats, waar je de weg goed kunt horen, maar dat is niet zo erg. Het ligt vlakbij het strand en een goed fietspad langs t strand naar de stad, zo'n 6 km. Gisteren nacht gewekt door het geschreeuw van een baby, 3 plaatsen verderop, deze (nl) mensen gaan ook naar Denia, oh neeee.

IMG_20220930_104120385_HDR

Het heeft de dagen hiervoor zo hard geregend, dat Fried's display vd ebike, die hij niet afgedekt had...., volgelopen is en t niet meer doet, dus geen elektrische aandrijving voor hem! Hij heeft een goede workout naar de stad en terug gehad. Het was prachtig weer en fijn om er weer eens rond te crossen. De display begon al beetje op te drogen en af en toe kwam er iets op te staan, maar nog geen ondersteuning.

IMG_20220930_115027418_HDR

Bij terugkomst  stonden er Duitsers achter ons, maar zo dicht erop dat we de fietsen niet achterop kregen, lekker handig, maar geen probleem om de camper wat naar achter te rijden, dat dan weer wel.

Nog even buiten in t zonnetje gezeten, stoelen voor de camper, display ook in de zon ;) veel vliegen trouwens, maar kan me herinneren dat dat in Denia op de camping ook altijd in deze periode was.

Na t douchen, hadden we ineens buren, dankzij de stoeltjes niet ingeparkeerd... En ja hoor, met baby!! Snap niet waarom mensen dat doen.... Maar vannacht, waarschijnlijk door de oordopjes, niets gehoord ;)

Straks met gierende banden naar Denia!! Als we eruit komen haha.

Oh en Andre, super weer hier!! Al is de weersvoorspelling volgende week niet best....

1. Andre:
    1 oktober 2022
    Haha... ik zag vanochtend jullie supersnelle reis (naar Valencia denk ik) op WhatsApp.
    Heerlijk om weer in Spanje te zijn en nu voor even ook lekker zonnig weer te hebben.
    Hopelijk valt het volgende week allemaal toch mee met de weersvoorspelling.
    Voor nu genieten jullie ervan, alhoewel baby's in de omgeving, da's ook niet mijn ding om naar te moeten luisteren gedurende de nacht.
    Maar goed, ik zie uit naar jullie volgende belevenissen en volg trouw de reisverhalen.
    Veel plezier!
  2. Mattie:
    1 oktober 2022
    Waar zit jij nu? Is niet gelukt he, dit jaar elkaar zien....
  3. Andre:
    3 oktober 2022
    Ik ben een paar weken in NL geweest afgelopen juli Mattie.
    Helaas heb ik 10 personen die ik wel heel graag wilde zien niet kunnen zien en jullie waren daar een stel van helaas. Ik had echt een overvol programma.
    Hopelijk volgend jaar weer die kant uit, alhoewel 'hopelijk'... hahaha.
    Ik hoorde ontzettend veel geklaag bij de Nederlanders, maar voor mij deed het mooie weer wel zijn best wat het dan weer een fijn verblijf maakte.
    Ik ben weer veilig terug bij mijn lief in mijn geliefde Filipijnse land. Hier is het iedere dag warm en dat is waar ik zo intens van geniet.

Groetjes weer en geniet in Denia!