We zijn er!

5 november 2013 - Koh Samui, Thailand

drankje nr1lunch!Hehe, we zijn er! Gisterenochtend geland op KL en bijna direct door naar Koh Samui. Heerlijk warm al meteen ;)

Janneke stond (nou ja zat lekker aan een drankje) ons al op te wachten bij Bybeach, onze eerste stop. Daarna een heel eind over het strand gewandeld om lekker wat te eten en te drinken, moet tenslotte ook gebeuren niet waar?! ( al hadden we dan al 2 x ontbijt in de verschillende vliegtuigen).

Het is een rustig stukje waar we zitten, geen dorpje, alleen wat restaurants, barretjes en resorts. Ook nog lekker in de(warme) zee gezwommen en daarna een verkoelend drankje. Natuurlijk de dag afgesloten met heerlijke green curry en een fruit-shake.Kon mn ogen ook bijna niet meer open houden vd slaap.....

Vandaag veel wind en woeste zee, vanmiddag even naar een plaatsje, waarschijnlijk Bophut, maar jawel, eerst even lunchen!

Morgenavond gaat Janneke weer naar Bangkok en de nachtvlucht naar huis, wij plakken er dan nog 1 nacht aan, nemen haar huisje over, erg praktisch ook.

Volgende stop, 7 november, moeten we nog even googlen ;)

We zijn aangekomen (op allen manieren), de reis is begonnen!

1. Peter & Ilse:
    5 november 2013
    Hoi jongelui!
    Na een paar vruchteloze pogingen jullie op de dag van vertrek nogmaals goede reis te wensen, hierbij van ons een mooie start van dit avontuur gewenst! Mooie plaatjes en vrolijke berichten: helemaal super. Geniet en: blijf gezond!
  2. Patricia:
    6 november 2013
    Dat ziet er al meteen heel goed uit. Als dit het begin is waar zal het voor jullie dan gaan eindigen. Geniet in stilte en herfstweer zo met jullie mee. Hele goede reis en geniet van al het moois en elkaar.