En toen waren er nog 2.....

6 november 2013 - Koh Samui, Thailand

Vandaag niet zo'n prachtige blauwe lucht, waarschijnlijk omdat Janneke vandaag terug naar Nederland gaat :(

Internet is er hier met vlagen, net als de wind! Gisteren slechte verbinding, maar omdat er bijna geen strand was door de hoge zee, zijn we naar Bophut, de Fishermanvillage (geen gezien) geweest met de pickup. Veel winkeltjes en cafeetjes, maar verder niet spectaculair, maar wel gezellig.

Vandaag van kamer gewisseld, nog een dagje bijgeboekt en konden Janneke's groene huisje overnemen, wel zo praktisch met de koffers ook, ons blauwe huisje was ook al gereserveerd.

Heb nog wel wat last van jetlag en ben zo dom geweest om leuk met de poesjes en andere beestenboel hier te knuffelen en ben dus flink verkouden geworden, maar niet meer doen.... Alleen nog aan Fried zitten ;)

Morgen gaan we weer op pad, blijven nog op dit eiland maar gaan naar een ander gedeelte, Lamai aan de oostkust. Ging bijna fout met boeken door de slechte verbinding, per ongeluk voor 1 persoon, maar via de mail weer hersteld, dus we kunnen weer samen verder ;)

Foto's volgen, die moeten nog synchroniseren........

1. Robert:
    6 november 2013
    Ook hier is de lucht niet heel erg blauw. Wiens voeten zijn het eigenlijk die we boven in beeld hebben? Veel plezier daar!
  2. Mattie, Fried en Teun:
    8 november 2013
    Dat je dat nog moet vragen! :(
    Ik heb toch niet zulke grote tenen met mn maatje 36?