Relaxen (bijkomen) bij the pool

8 november 2013 - Ko Samui, Thailand

Inmiddels aangekomen en al overnacht op de 2de plek: Bill Resort Lamai Beach. Prima kamer, maar aan een idyllisch vijvertje, dat houdt in 's nachts koor van kwakende kikkers en volgens mij idem vogels. Maar oordopjes in en lekker mee snurken, ook leuk voor de buren ;) Had vrij goedkoop geboekt, maar door de haast ivm slechte internet verbinding, op 1 pers geklikt, dus moest natuurlijk weer extra betalen... Maar ter compensatie morgen 3 nachten (wel voor 2 pers) heel goedkoop met ontbijt geboekt. Ok, dat verschil wordt waarsch te niet gedaan door de taxikosten ;) We zijn gisteren al even in het plaatsje geweest, heerlijke Latte (heel fijn na al die instant-koffie) en 's avonds natuurlijk ook fijn gesmikkeld. Vandaag was het plan om brommertje te huren en naar de vlindertuin + de gemummificeerde monnik te bekijken, maar ik denk dat ze (in ieder geval de monnik) er nog wel even zijn en eerst maar even relaxen en wat nachtrust vast inhalen ;)
Voor morgenocht voor vertrek vast massage gereserveerd en dan gaan we naar Chaweng, meer naar boven noord oost van Samui, waar we tot dinsdag blijven.

1. Carla:
    8 november 2013
    Hé Mattie, dat ziet er wel heeeel goed uit.
    Doe mij ook zo'n Latte, lijkt me heerlijk!
    Weet uit ervaring hoe erg het kan zijn met die kikkers.
    Je hebt inderdaad als je er dichtbij bent echt oordoppen nodig.
    Gisteravond genoten van Robinson, wil je het weten of kijk je later alles terug?
    Geniet nog even verder samen,
    groetjes
    Carla