Bijna: Camper on tour

29 oktober 2014 - Deventer, Nederland

Hallo allemaal!

het is weer zover, half jaartje weer in Nederland geweest, hoogste tijd om er weer eens op uit te trekken.... Deze keer richting Zuid Spanje/ Portugal per camper, een volkswagen T3 uit 87 met inmiddels veel (ver)nieuw(d)e onderdelen, waaronder een versnellingsbak, dus dat moet lukken!

Morgenochtend vertrekken we en de eerste stop wordt Leuven, bezoekje aan neef Jordi en de eerste overnachting in het buiteland ;).

Het plan is om de volgende dag richting Le Havre te rijden en te overnachten in Fecamp of Etretat. Dan geheel afhankelijk van het weer (uh en camper...) of langszaam afzakken via de Franse kust naar Spanje of zo snel mogelijk.

We houden jullie (mits goede wifi) op de hoogte!

1. Lynda (Dimence):
    29 oktober 2014
    Ha Mattie en Fried,
    Leuk leuk. Bon Voyage!
    Groet Lynda
  2. Andre:
    Beste Mattie en Fried,

Geniet ervan, goede reis toegewenst!

Andre
  3. Renate:
    30 oktober 2014
    Hele goede reis en veel plezier
  4. Tanja:
    30 oktober 2014
    Heel veel plezier en ik hoop op veel goede wifi en weer heerlijke reisverhalen ! Super veel plezier..
  5. Janneke:
    30 oktober 2014
    Goede reis! Ik zal jullie reisverhalen lezen.
    Liefs,
    Janneke
  6. Erwin Dijkerman:
    30 oktober 2014
    Goede reis! Leuk jullie nog even gezien te hebben vanochtend. Veel plezier. Ik ben heel benieuwd naar jullie avontuur :-)
  7. Jacomien:
    30 oktober 2014
    Goede reis en geniet ervan. Ik zie uit naar jullie verhalen.

Groeten Jacomien
  8. Els:
    30 oktober 2014
    Jammer dat het vertrekpunt niet vanaf de Lauriergracht is. Veel plezier, geniet van dit nieuwe avontuur, ga de zon tegemoet, veel groetjes aan Jordi, een goede start.
  9. Mattie, Fried en Teun:
    30 oktober 2014
    nou Els, dat waren we wel van plan, maar durfden het busje niet in Adam te laten overnachten ;) maar ja we zijn alweer terug, dus misschien alsnog vertrek vanaf Lauriergracht, in ieder geval niet meer via Eindhoven!!
  10. Ans:
    1 november 2014
    Dag lieve Mattie en Fried!! DUs jullie zijn on the road!!! Mooi man! Fijn dat het campertje het weer doet! Bon voyage! Liefs! Ansje
  11. Mattie, Fried en Teun:
    1 november 2014
    bijna Ans ;) maar thnx, deze x moet t gaan lukken :))