Aan alles komt helaas een eind.....

1 mei 2014 - Hilversum, Nederland

in de trein naar Deventer!Dus ook aan deze prachtige en vooral lange reis!

Maar een eind betekent ook weer een nieuw begin en kunnen er weer nieuwe plannen gemaakt worden ;)

Op dit moment zitten we in de trein ter hoogte van Hilversum en zullen over anderhalf uur ofzo weer in ons oude en vertrouwde Deventer zijn!

Wel beetje frisjes hier..... Dat had ik niet besteld?

Het was een prachtig avontuur met een paar downs maar vooral veel ups, leuke dingen gezien en meegemaakt maar vooral veel leuke en interessante mensen ontmoet. Met recht een avontuur.

Ook ontzettend leuk om toch een beetje met jullie in contact te zijn gebleven, harstikke bedankt.

Zo nu eerst even aan de temperatuur en het ritme gaan wennen, al moeten we morgen meteen al aan de bak met de overdracht van ons nwe huis ;)

Zie jullie snel!!

1. Tanja:
    Lieve mat en Fried,
    Welkom thuis! Aah jullie gaan in een ciltuurshok komen! Maar eer dat jullie zijn bijgekomen mag je weer weg
  2. Tanja:
    1 mei 2014
    Ging wat fout met verzenden! Mis de helft van de tekst! Fijn zo'n mobiel
  3. Tanja:
    1 mei 2014
    haha dan maar nu via de computer! blijft fout gaan hebben jullie een abonnement voor half jaar afgesloten ;) Maar wat ik nog wilde zeggen is dat ik jullie mooie verhalen en foto's zal gaan missen.. Nogmaals welkom thuis en als jullie weer een beetje geacclimatiseerd zijn hebben we contact! Xxx
  4. Mattie, Fried en Teun:
    1 mei 2014
    helemaal goed, medereiziger ;)
  5. Andre:
    Beste Fried en Mattie,

Welkom terug in Nederland.
    Ook ik heb enorm genoten van jullie verhalen en foto's en zie alweer uit naar jullie nieuwe reisavontuur, maar ik hoop dat ik eerst mag gaan... haha.

Fried, we hebben binnenkort telefonisch wel contact.

Het ga jullie goed!

Groet,
    André
  6. Veronique:
    1 mei 2014
    WELKOM THUIS!!!!! Als ik niet zo druk was zou ik jullie op Deventer station opwachten maar dat gaat dus ff niet lukken. Dus tot snel ander keertje
    Dikke zoen.
  7. Miranda:
    1 mei 2014
    Fijn dat jullie weer zo genoten hebben, ik was af en toe wel een beetje jaloers hoor! Ook heerlijk dat jullie er weer zijn en we nu bijna buren zijn, kunnen we wat regelmatiger een latte en/of een bruggenloopje doen! Tot snel XXX
  8. Wendy:
    3 mei 2014
    Beetje late reactie... maar heb wel aan jullie gedacht:

Welkom thuis!!! We zijn erg benieuwd naar jullie persoonlijke verhalen en jullie nieuwe huis. tot snel!! xxx