46, 47, .......

28 april 2014 - Ubud, Indonesië

Birthdayboy :)

48!!!

Allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties! We hebben de 48ste verjaardag van Fried goed gevierd: heerlijk ontbijt op t balkon,  ochtendduik en even nog zonnen, wandeling (inmiddels al wel heeel warm) naar het centrum, ijskoffie bij Starbucks (afkoelen) en ons (ja ik doe natuurlijk ook mee aan de festiviteiten...)  laten verwennen bij een spa, daarna lekker gelunched bij de pizzeria. Middagje ontspannen met de ipad en ik een yogalesje en 's avonds weer lekker gegeten bij Mama met een Balinese versie vd Margarita. proost!

Nog 2 dagen Ubud, Bali en dan weer terug naar Deventer, als alles goed verloopt, landen we 1 mei 7:00 uur te Schiphol en nemen de eerste trein die we kunnen halen naar Deventer. Ik hoop dat t weer nog even mee werkt? Graag een fijn zonnetje en een graad of 22 is genoeg hoor......

Heerlijk, zie jullie straks in mei weer!!

1. Leontine lamers:
    is 13 gr ook oke !!

Want dat zijn de vooruitzichten.

Geniet dus nog maar even goed van DE ZON.

liefs van ons
  2. Andre:
    28 april 2014
    Heyyyy Friedje... sorry dat het erbij ingeschoten is, maar alsnog van harte gefeliciteerd en jij ook Mattie met zo'n schat van een vriend!!

Bij mij komt er nu schot in de zaak. Ik hoop uiterlijk medio juni vertrokken te zijn, dus eindelijk gaat het ervan komen.

Ik wens jullie nog een paar heel fijne dagen, want inderdaad, zoals Leontine schrijft: het wordt hier koel/koud...
    Op buienradar staat aangegeven voor Deventer: donderdag 14 graden, maar a.s. zondag nog maar 9 graden... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..., daarna loopt het kwik weer iets op.

Goede terugreis en we houden contact.

Groet,
    André
  3. Veronique:
    28 april 2014
    Hier kun je in ieder geval lekker afkoelen. Daar heb je dan geen ijskoffie voor nodig!!! Liefs en nog een paar fijne daagjes daar
  4. Els:
    28 april 2014
    Nog even een late verjaardagsfelicitatie. Sorry, door het Koningsfeest, uitbundig gevierd met Thea, is het er even bij ingeschoten.Heerlijk om zo ontspannen je verjaardag te vieren.Geniet nog van de laatste dagen. Goede reis terug! Er wordt naar jullie komst uitgekeken door familie en bekenden.
  5. M.J.Simons:
    28 april 2014
    Eerst Fried nog van harte proficiat met je verjaardag en Mattie natuurlijk ook gefeliciteerd!!! Het zit er bijna op en dan is het vast ook weer fijn om in Deventer te zijn. Ik ben benieuwd naar jullie en na 30 april hang ik gauw aan de telefoon, als je die nog hebt tenminste. Liefs t. Riet.
  6. Janneke:
    29 april 2014
    Tot gauw!! :-) Goede reis naar huis.
    xxx
  7. Mattie, Fried en Teun:
    30 april 2014
    Inmiddels op deze speciale dag, (gefeliciteerd fam Windmeijer met de kersverse 80 jarige!!!!) wachtend op de vlucht naar Amsterdam, nu nog 3 uurtjes en dan een heeeele tijd in t vliegtuig om morgen om 6:45 uur te landen op eindelijk weer eens Nederlandse bodem! tot snel en bedankt voor al jullie reacties!! xxx
  8. Veronique:
    30 april 2014
    gefeliciteerd met paps Windmeijer (wow 80) en natuurlijk goede reis!!!!!

zoen zoen