nog een keer dan.... dag fijne Puji bungalows!

23 april 2014 - Ubud, Indonesië

dag fijn uitzicht! Dag Puji!Daar gaan we weer, laatste keer verhuizen, om 11:00 uur (over nog geen 3 uur) vertrekken we naar ons laatste stekkie, al zijn we er al een keer geweest, Bemberan ook in Ubud, andere kant van de stad, dichterbij de met een week verlengde Yoga en met zwembad. Mama's Warung schuin tegenover, waar je heerlijk kunt eten, helaas geen pizza's meer (alhoewel... we hebben het bezorgnr bij ons...) die we in het huidige straatje de laatste week dagelijks gegeten hebben, bye bye lijntje...

Gisteren een verwendagje (haha ja dat is t eigenlijk elke dag wel...) bij de schoonheidssalon, een speciale gezichtbehandeling van een uur gehad en als ik nu uitgeslapen was, zou het er nu nog prachtig uitzien..... Maar zacht zijn onze toetjes wel ;)

Zoals gezegd, vandaag laatste x verhuizen, we zullen Puji missen, ontzettend aardige mensen, geen zwembadje, maar wel elke dag voorstelling vd bouwvakkers aan de overkant en vlakbij de pizzeria..... Vvoral de laatste upgrade van kamer was fijn, nog even beetje luxe op het laatst.  Maar straks ook, zitten we (als t goed is) op de hoogste etage, dus elke dag trappen lopen... mooi, kunnen die pizza's er weer beetje af ;)

Las net leuk bericht gelezen op Facebook: Gefeliciteerd Nicole&Mark met jullie mooie zoontje Damian! Harstikke leuk! Geniet ervan! Ja het leven gaat gewoon allemaal door en tegenwoordig ben je ook eigenlijk niet echt weg.... nou scheelt ook niet veel meer, nog een hele dikke week en we zijn weer in Deventer!

1. M.J.Simons:
    23 april 2014
    lieve Mattie en Fried.
    Dit is de laase keer want over een paar daagjes ben je weer in deventer. En dan moeten we maar eens gauw in Deventer zien te komen!!!!! Ik ben tegenwoordig een vaardig bus-en treinreizigster. We spreken gauw eens af. Nu lieve groetjes van mij t. Riet.
  2. Els:
    24 april 2014
    Nog een weekje en dan weer terug in Deventer en meteen aan de slag in de nieuwe woning. Ik zal jullie verhalen missen. ik hoop jullie binnenkort weer te zien.
  3. Leontine lamers:
    27 april 2014
    hieperdepiep nou ja zo piep nou ook weer niet .
    MAAR HEEL VEEL LIEVE EN GOEDE WENSEN VOOR JE NIEUWE JAAR LIEVE FRIED.

koop maar goede balsem voor jullie spieren want die zul je straks nodig hebben na al dat luieren .!!!!!!!!!

dank voor het mee reizen middels reis verhalen

Geniet nog van de laatste dagen

liefs van ons