Bye bye Kuta, hello Ubud (again)

8 april 2014 - Ubud, Indonesië

goedemorgenZo gisteren vertrokken uit het drukke Kuta en weer terug naar Ubud. We zitten 2 nachten (nu nog 1) in een homestay aan de rand van het centrum, heerlijk rustig straatje, behalve 's ochtends.... dan zijn de hanen wakker..... We mogen gebruik maken van een zwembad wat verder in de straat, bij een luxere dependance. Gaan we vandaag eens goed testen, moet natuurlijk de beoordeling die ik voor Agoda, booking.com en andere boekingssites moet doen, wel serieus nemen ;) We zorgen ook dat we meestal in verschillende kamers overnachten, eens kijken of dat hier ook gaat lukken ;)

Gisteren ook een abonnement genomen voor 2 wkn bij een yogacentrum en meteen aan de slag gegaan. Weer ff in shape zien te komen na al dat geluier, gelukkig hebben yoga-time!ze daar ook 'hangmat'yoga en jullie snappen t wel, daar ben ik al heeeeel goed in :) Betekent dus, dat we hier in ieder geval 2 weken blijven.  Kuta was leuk om even gezien te hebben, maar (en velen hebben het ons al gemeld) erg druk, veel (agressieve) straatverkopers. Strand vonden we niet super mooi, wel om de hoge golven en surfers te zien. Het zwemmen was ook een sport op zich, wat een geweld die golven zeg, Portugal is er echt niets bij.... Natuurlijk moesten we op de foto, maar ja voel je je ook ff vip (dachten zeker Pipi gevonden te hebben.....)

We zitten hier best aardig in de homestay, maar helaas is er een constante muffe lucht door vocht in de badkmr, wat een beetje op je keel slaat, dus morgen wordt weer verhuizen, jullie horen het nog wel! Net is ook ons ontbijt naar de andere Nederlandse gasten gebracht, die waren blijkbaar blij verrast en hebben het gewoon lekker opgepeuzeld, gelukkig werd het net ontdekt en krijgen we het alsnog, althans dat is te hopen... er zijn nog meer gasten in deze homestay ;)

1. Els:
    9 april 2014
    Nog veel plezier. Interessant dat jullie onderzoek doen voor Booking.com. Ik zit in de Apple-store en dit is mijn eerste mail op mijn zojuist gekochte MacBook Air.
  2. Mattie:
    9 april 2014
    Hoi Els,

Heb je er ook een "beginners"opleiding bij gekregen? Heel veel plezier ermee! Ik weet zeker dat je er zo aan gewend bent.
    En voor vragen...over drie weken zitten we weer wat meer in de buurt ;)