wo is de pool?

3 april 2014 - Kuta, Indonesië

ja hoor, beginnen ze nu wel met onderhoud!Sorry hoor, maar moet dit even wat kwijt...

Boeken we wat luxer met een heerlijk grote pool...... nou wel zonder kakkerlakken, maar ook zonder water!

Hebben ze hier dat stukje van mij van vanmorgen gelezen en ja hoor, dan natuurlijk weer wel meteen aan de slag met ons onderhoud, zwembad wordt vernieuwd, voorlopig geen zwembad :(  Ze brengen ons heen en weer naar een ander hotel, 3 km verderop, om te zwemmen, dacht t niet! Wij verblijven nu in dat hotel, is wel weer bijna zo'n beetje terug waar we vandaan gekomen zijn, voor niets vanmorgen lopen te hasselen met de taxichauffeur over de prijs...... ach ja, we zitten nu erg fijn en met een gevuld (water geen bouwvakkers) zwembad ;)  Nou we hebben ook vanaf dat we hier aangekomen zijn tot nu, de hele middag in het zwembad gezeten, lekker gerimpeld.

en Tanja, gelukkig ook weer zo'n douchekop waar je heleaal achter tegen de muur aan moet staan om het water op je te krijgen ;)

1. M.J.Simons:
    3 april 2014
    Hallo lieverds! Een beetje medelijden ga ik toch wel krijgen met jullie; wat5 heb je toch pech met het boeken van een superonderkomen. In ieder geval is dat iets wat je wel hebt geoefend tijdens deze vakantie. Steeds maar weer naar een ander beter?of minder beter plekje. Ik hoop, dat je in mei hier zo,n fijn weer hebt, dat je elke dag kunt zwemmen!!!!!!
    Veel liefs van mij t. Riet.
  2. Tanja:
    3 april 2014
    Jee zit lekker mee allemaal!! Maar gelukkig is daar toch nog een Thais tintje in de vorm van een douchekop aanwezig ;).. Je moet maar zo denken, je maakt wat mee, en je hebt wat te vertellen en gelukkig heb je de foto's nog ;) en wat voor foto's, ziet er daar wel heel mooi uit, wel jammer dat de verblijven iets minder zijn! Geniet lekker van jullie 'nieuwe' zwembad en tot het volgende reisverslag!
  3. Patricia:
    3 april 2014
    Ach lekker zwemmen tussen de bouwvakkers is ook een ervaring. Zwemmen in het water is zo gewoon:-) sterkte en genoet van al het moois,
    Patrice
  4. Leontine lamers:
    4 april 2014
    selamat
    WAS HET 1APRIL
    Nou alle eendjes zwemmen niet in het water

.naast alle mooie tempels en natuur hoort dit ook bij Bali .

Onderhoud zit niet in hun systeem

Beter misschien wat logement te bekijken met de taxi driver,
    voordat je in een leeg bad stapt .

Wij hebben heerlijke zonnige dagen ,maar geen lekker lui bed met parasol en de zee voor ons
    maar wel de groeten tuin en ons eigen bloemen tuintje.

jouw {mijn broek } een groot succes mattie

Geniet
    met zoen van ons
  5. Veronique:
    4 april 2014
    OEPS, dt valt ff beetje tegen... Ik lees hierboven dat het erbij hoort op Bali. Hopelijk snel weer een top-adresje.
    ZOEN
  6. Mattie, Fried en Teun:
    5 april 2014
    alles weer goed gekomen, inmiddels omboeking naar zelfde hotelketen maar dan met werkend zwembad, nog wat dagen bijgeboekt!
  7. Wendy:
    6 april 2014
    Joehoe, we zijn weer op de hoogte. Heerlijk! Bali!
    Heb je al n wildmushroom shake gehad? Goedevherinneringen aan uit Bali...
    Geniet nog even en tot snel. Xxxx Sander Teun pien en wendy