Koffers weer gepakt....

3 april 2014 - Kuta, Indonesië

nog een laatste relaxemoment bij Hotel Lumbung SariVanmorgen werd ik juichend ontvangen door de kakkerlakken en vriendjes in de badkamer en vond het een goed teken om maar weer een ander onderduikadres te zoeken... We zitten nu in Legian en vertrekken straks iets zuidelijker naar Kuta en loopafstand zee, groot zwembad en alles erop en eraan, althans volgens de beschrijving, maar de plaatjes en beschrijving kunnen ze hier heel mooi plaatsen, de werkelijkheid is toch ff anders.... Hoogste tijd dat ze hier (Bali) eens wat aan onderhoud gaan doen! De boel valt echt uit elkaar!

Gelukkig hebben we nog wel hotels gezien die het wel goed, nou ja beter, voor elkaar hadden zoals in Candidasa,,maar echt de meeste hebben foto's gemaakt in 1970 ofzo en vervolgens niets meer er aan gedaan... en dan denk je toch in eerste instantie bij het verkeerde hotel te staan, maar nee...

We komen na april ook pas weer terug als ze de boel hebben opgeknapt, dan bellen ze maar ;)

Zo maar nu eerst even relaxen bij het zwembadje  (als t bedje niet in elkaar klapt).voor de volgende reis ;)