Half jaartje c(r)amperen

20 april 2015 - Dardilly, Frankrijk

Bijna een half jaar weggeweest met zn tweetjes in een heel klein busje.... Het begon niet echt veelbelovend met 2x weggesleept te zijn geweest door de anwb en een nwe gereviseerde versnellingsbak, maar (knock on wood) sinds vertrek geen problemen meer gehad!
ik moet ook zeggen dat het ons echt super bevallen is, ok Fried moet wel altijd zn valhelm ophouden in t busje en ik kan geen knotje hebben, maar zelfs met vaak verplicht binnen zitten ivm het weer, was het goed te doen.
ja dat weer was wel even anders dan verwacht, helemaal geen lekker op t strand liggen of lang buiten wijntjes drinken, nee daar zie ik nog wel een verbeterpuntje voor de vlgde keer! Ja nu, sinds we aan de terugreis zijn begonnen, is het lekker, nou maak jullie borst(en) maar nat, we komen eraan dus de regen ook!
We hebben veel nwe vrienden gemaakt, dat maakte jullie afwezigheid beetje goed ;) helaas is het niemand gelukt om ons te bezoeken, omdat we geen planning hadden, maar voor de vlg x: camping los pinos te Denia staat geboekt vanaf 1 december tot maart, dus je weet ons te vinden dan :)
Vandaag Lyon bekeken, prachtige stad echt een aanrader! Morgen nig een dag Frankrijk, dan Belgie en voor het weekend weer thuis!

Jongens bedankt voor al jullie leuke berichtjes, ik verwacht niet echt nog goede wifi te vinden om nog een verhaaltje te schrijven, dus zie jullie snel weer in Nederland!
XXX

1. Miranda:
    20 april 2015
    Fijn dat jullie er bijna weer zijn, goede reis verder en tot snel! En wie weet volgend jaar wel lunchen in Valencia XXX
  2. Caroline:
    20 april 2015
    Om te wennen kun je de camper ook in de tuin zetten en daar gewoon gaan slapen! Doche in de buurt en wc ook, hahahaha!
    Gezellig dat jullie weer terug komen! Laat de regen aub daar, want dat hebben we genieg gehad! Kus
  3. Janneke:
    20 april 2015
    Hartstikke leuk om jullie binnenkort weer te zien in Deventer! En het is hier al een tijdje schitterend weer ☀️ Goede reis naar huis! xxx Janneke
  4. Leontine lamers:
    21 april 2015
    Hartelijk welkom en heel veel dank voor het mee reizen via de berichten .Voor het mooie weer naar Bali met de camper.?!!!!!

Veilige terug reis met dikke zoen
  5. Nicole Kipperman:
    21 april 2015
    Hallo Mattie en Fried, wat is het half jaar snel gegaan zeg. Goede terug reis.

Groetjes, Nicole
  6. Veronique:
    21 april 2015
    Nog ff genieten in campertje en dan.....goede reis en alvast Welkom thuis!! XXX
  7. Els:
    21 april 2015
    Leuk dat jullie binnenkort weer in het vertrouwde Deventer zijn. Ik zie jullie 30 april. Tot dan!
  8. Benne Solinger www.Beninbeeld.nl:
    21 april 2015
    Tot zondag.......en we gaan eens kijken wat wij doen van december t/m maart.......welkom thuis alvast
  9. Ans van Vreden:
    21 april 2015
    Biena thuus dus!!!! Welkom terug! En jullie vallen met jullie neus in de boter want we hebben al enkele keren buiten kunnen eten! En het sigaretje buiten nuttigen in het zonnetje bevalt ook heel goed! Liefs! Ansje. ps De laatste meters ook nog voorzichtig aan rijden he?
  10. Suzanne:
    22 april 2015
    Gezellig jullie weer op de Pikeursbaan te hebben. En als t campertje geolied moet blijven tot december, willen wij m best een keer lenen hoor . Veilige thuisreis zonder ANWB bemoeienis *mee knockt*
    Liefs Suzanne