Nieuw hoofdstuk! Maleisie!

19 december 2013 - Batu Ferringhi, Maleisië

daaaag Thong Sala!Hallo allemaal,

Na een lange reis: 17:00 uur 18 dec vertrokken met boot naar Donsak, vervolgens met bus naar treinstation Surathani, waar we rond 21:30 aankwamen en tot 01:30 op de trein moesten wachten, natuurlijk ook hier, altijd wat met de trein, die kwam pas tegen 02:00 uur. Bedje was al opgemaakt, dus meteen erin. 05:00 uur wakker :( en 07:00 uur aan t ontbijt. Bij de grens aan de Thaise kant eruit, paspoort laten zien en dan aan de Maleisische kant er weer in en weer terug in de trein met wat extra stempels en papieren in het paspoort. 13:30 uur 19 dec Butterworth Maleisie.

Veerboot stond al klaar om te vertrekken en na aankomst Georgetown, meteen met lokale bus naar Batu Ferringhi en hup naar guesthouse Lazy boys... Hier blijven we tot de 21ste en dan vertrekken we waarschijnlijk naar Georgetown om de verjaardag van Mimi (mn moeder) te vieren!

Lazyboys is vooral voor jeugd, maar voor 2 nachten moet lukken, daarbij hebben we zo weinig geslapen vannacht, dat we waarschijnlijk zo liggen te snurken en door alles heen ;)

Strand zag er goed uit, flinke golven, restaurantjes zozo, maar morgen echt op onderzoek uit, maar dan eerst lekker naar t strand!

Weltrusten!!

Ps: Maleisie heeft 1 uur tidsverschil met Thailand en 7 uur met Nederland.

Surathani trainstation... wachten wachten wachten op de trein...

1. Janneke:
    19 december 2013
    Dat was inderdaad een lange reis! Nu weer even relaxen dus ;-) kus
  2. Veronique:
    20 december 2013
    Hopelijk ondertussen beetje bijgetrokken na de lange reis. xxxx
  3. M.J.Simons:
    20 december 2013
    Hallo Lieverds:
    En maar reizen in met alles waarmee te reizen valt. Ik krijg zo het vermoeden, dat jullie gaan uitkomen in Indonesia?
    Is dat goed gegokt.Geniet maar lekker en ik neem ook een wijntje op Mimi Haar verjaardag. Liefs v. mij t. Riet.