Heerlijk dagje (bijkomen) strand Batu Ferringi

21 december 2013 - Batu Ferringhi, Maleisië

in de slaaptreinVandaag een lekker dagje strand gehad! Even bijkomen van de reis.... al ging het prima, maar slapen hebben we bijna niet gedaan. Met het boeken van de treinticket, had ik gevraagd naar een plek in het midden van de coupe, ver vanj de exit en wc's vandaan (internet tip: veel herrie door die schuifdeur) en wat denk je.... direkt naast de exit en bij de toiletten..... en inderdaad veel herrie, goede tip ;)

fijn dagje luieren@the beach

Dat hebben we afgelopen nacht goed ingehaald! Na het gisteren een beetje bekeken te hebben hier, vandaag een hotel/guesthuose (Heritage lodge) geboekt in Georgetown. Fijn hoor zo'n dagje strand, maar we hebben zin om Georgetown te Daar is Georgetownbekijken.

1. M.J.Simons:
    20 december 2013
    Mattie en Fried; wat een verwennerij; 2 mailtjes op een dag!!!!! Bedankt, ik vind het wel leuk hoor.!! t. Riet.
  2. Mattie, Fried en Teun:
    21 december 2013
    Hallo Riet!
    Ja zoals je ziet alles gaat goed hier, we genieten met volle teugen :)
  3. Veronique:
    21 december 2013
    mmmmmmm.
  4. Erwin Dijkerman:
    22 december 2013
    Wow Maleisie!! Veel plezier en vooral genieten :). Maar dat doen jullie wel aan de foto's te zien :)

Liefs van Erwin en Cindy
  5. Wendy:
    Hoi hoi,
    Zo te lezen is het prima vertoeven daar in Maleisië! Vandaag en gisteren lekker grijs in Deventer, af en toe een buitje maar voor de tijd van het jaar lekker warm 8 graden.....da's andere koek hè! Alles oké hier, bij jullie ook volgens mij.....geniet er van, leuke Kerst met 30 graden en gezond-gelukkig 2014. Groetjes Sander-Wendy-Teun en Pien
  6. Mattie, Fried en Teun:
    22 december 2013
    we houden het wel uit hier ;)