Ochtend veel geregeld..... dagje brommeren en namiddag strand

11 januari 2014 - Langkawi, Maleisië

gaan we nou al??We hebben wel gemerkt dat wanneer je dingen op het laatste moment bepaald en regelt, soms misschien heel gunstig lijken, maar zodra je weer terug moet, blijkt het toch niet zo handig te zijn geweest, dus hiervan geleerd te hebben, hebben we toch alvast wat van te voren geboekt:  overmorgen, 13 jan. vliegen we (even) terug naar Georgetown, voor een namiddag en overnachting bij onze vrienden vd Heritage Lodge, etentje staat alweer gepland ;), volgende dag 14 jan. met vliegtuig van Penang naar Koh Samui van 14 t/m 15 jan. bybeach, 16 jan. Ferry geboekt naar Koh Phangan en dan t/m 31 januari zitten we aan de Westkust van het eiland op een heuvel tussen 2 mooie stranden in; Haad Son en Haad Yao in een simpel bungalowtje bij Tantawan Bungalows. En dan is er toch nog wel ruimte over om te plannen en te puzzelen wat we in Thailand tot 14 maart doen, wanneer we precies naar Bali/Lombok gaan, eerst misschien Maleisie of doen we dat na Bali, dat moeten we nog even bedenken. Terugvlucht naar Nederland is ook geregeld, 30 april 's nachts vanaf Kuala Lumpur naar Schiphol, waar we 1 mei vroeg in de ochtend aankomen, al moet ik hiervan nog wel een definitieve bevestiging krijgen.

Zo dat was een boel geregel, ondertussen werkte het hotmailaccount ook niet mee, microsoft vond dat deze maar geblokkeerd moest worden en zou een herstelcode naar mn dimencemail sturen, fijn, kon ik niet bij...  maar inmiddels, na veel gemopper en gedoe, werkt het weer. Was ook niet heel erg, maar ik gebruik 3 accounts van hotmail voor het backuppen van mn foto's en wilde net van account wisselen, omdat opslag vol was.... (werkt prima Gijs!) Ja lekker belangrijk denken jullie, maar als je de hele dag in de relaxemode staat, is dit ff andere koek natuurlijk ;)

Maar we hebben ook nog leuke dingen gedaan, want we wilden brommertje huren, gedaan - check...., meer van Langkawi zien, naar de Hoge kabelbaan, gedaan.... check. Alleen daar aangekomen, kregen we te horen dat vandaag de kabelbaan niet werkte... tja past wel in het patroon van onze laatste reis...  Er hoorde de Oriental Village bij, maar dit was vooral winkeltjes met allemaal hetzelfde en restaurantjes, idem., ook check en snel weer weg! Eind vd dag lekker aan het strand geweest.

Maar we hebben wel weer veel gezien, aapjes langs de weg, gelukkig niet aangevallen, mooie bergen, veel troep ook, mooie stranden, maar Langkawi gaat 'm niet meer worden....

Morgen nog een dagje strand, als t weer mee zit en dan: "dag Langkawi" - check!. ;)

1. Els:
    12 januari 2014
    Ondanks het vele geregel en het vliegen van het ene eiland naar het andere eiland, zien jullie er op de foto's gelukkig relaxed uit.
  2. Veronique:
    13 januari 2014
    Nou, de 'regelmodus'kan weer uit, terug in de 'relaxmodus' :-)

xxx
  3. Mattie, Fried en Teun:
    13 januari 2014
    ik photoshop wat af hier ;)
    nee hoor, inderdaad relaxe, we hebben daar gelukkig ook alle tijd voor, daarbij zijn er toch ook altijd weer leuke momenten, ook als het een beetje tegenvalt. En daar genieten we dan ook van!