Richting strand en weer heen-en weer......

8 januari 2014 - Langkawi, Maleisië

hehe, strand! Panai Cenang Langkawibest groot he?!Vandaag weer eens de koffers gepakt, bijna nooit uitgepakt trouwens.... en weer naar nw hotel, nwe plek.

We zitten nu in het Desa Motel-Pantai Cenang te Langkawi, vanaf de buitenkant niet echt wow, maar de kamer is hartstikke ruim en prima! 5-10 min wandelen vanaf het strand en net zijn we even gaan wandelen na t eten, ook 10 min van winkeltjes en restaurantjes af. Net daarvoor bijna door de rug gegaan, zomaar met opstaan, dus ff rustig aan en Fried voelt zich ook niet 100% dus dat begint lekker hier...

Het plan was om langzaam weer naar Koh Phangan te reizen, via Koh Lipe, Koh Lanta en Krabi, maar alles is super duur nu. Vervolgens waren er 2 opties om terug naar de eilanden in de Golf van Thailand te gaan: goedkoopste met de ferry naar Satun, vervolgens zo'n grote oude dubbeldekker bus naar Hat Yai(wat niet de veiligste plek nu is) dan met zelfde soort bus naar Surat thani en met de nachtboot de volgende dag op Samui aan te komen, of..... vliegen terug naar Penang, 35 min, pickup naar ons welbekende Heritage Lodge, lekker namiddag en avond met het clubje, de volgende middag weggebracht te worden, vliegtuig 1,5 uur en hop op Samui, duurder maar fijner en veiliger! Dus vlucht en backpackers lodge geboekt ;)

We zitten hier tot 13 jan, dan vliegen we terug naar Penang om dus de volgende dag naar Koh Samui te vliegen. Daar zitten we in ieder geval 2 dagen in ons inmiddels bekende resortje: ByBeach.

Ook Thailand is een stuk duurder deze periode, maar het plan is om tot eind april een bungalowtje (heel piep waarschijnlijk) te huren voor een lange periode en dan naar Bali/Lombok en na een maand terug naar Nederland ( platzak (; ).

Maar jullie kennen ons inmiddels, het is ohne garantiones, kan maar zo weer veranderen..... Zo ik ga mn naproxen eens wegspoelen met mn net aangeschafte taxfree rode wijn, lijkt me een fijn plan ;)

Proost!

1. Janneke:
    8 januari 2014
    Ha Mattie en Fried!
    Dus echt weer naar ByBeach haha!
    Sterkte met jullie ruggen, hopelijk helpt de naproxen een beetje....en anders nog een extra wijntje ;-)
    xx
  2. Wendy:
    8 januari 2014
    Hoi hoi,

Ik proost ook n wijntje op jullie ruggen.....blijf genieten. Veel plezier van ons allemaal.

Xxxx
  3. Mattie:
    9 januari 2014
    dat heeft geholpen! rug wat beter :)
    Nog klein foutje in de reisdata; ik bedoelde eind maart. begin april naar Bali/Lombok. Vandaag heerlijk dagje strand! veel liefs!